★☆★Felles skravletråd vår2016★☆★

Har dere tatt "før" bilder? Jeg tok et 14. Mars, da jeg meldte meg inn i vektklubb. Skal ta nytt på mandag. Jeg gjorde det da jeg gikk ned etter første graviditet, og det er det mest motiverende jeg har gjort. Finner ikke igjen de bildene, så håper d viser litt forskjell på mandag iallefall.
 
Har dere tatt "før" bilder? Jeg tok et 14. Mars, da jeg meldte meg inn i vektklubb. Skal ta nytt på mandag. Jeg gjorde det da jeg gikk ned etter første graviditet, og det er det mest motiverende jeg har gjort. Finner ikke igjen de bildene, så håper d viser litt forskjell på mandag iallefall.

Vi har bilder hengende på soverommet vårt med bilder av både meg og mannen i undertøy. Under er oversikt over vekten vår fra uke til uke ☺
 
Vi har bilder hengende på soverommet vårt med bilder av både meg og mannen i undertøy. Under er oversikt over vekten vår fra uke til uke ☺
Wow! Så kult! Jeg har mine i skjult mappe på mobilen hahaha! :)
 
Som krigleder må jeg si.... Nei. Det vet jeg ikke enda.

Det er av de tingene jeg ikke har fått noe informasjon om så jeg tenkte sjekke tilbake hva som pleier gjøres, om noen med erfaring vil komme med innspill så gjerne

Det begynner å bli en god del frafall på en del av lagene....
 
Det ser ut som at det var sammenslåing når det var 8 igjen totalt forrige runde.
 
Da sammenslåing som i at man ikke lenger hadde lag sant?

Jeg husker at i forrige runde jeg var med, før jeg ble gravid, så endte vårt lag med så få deltagere at vi ble slått sammen med et annet lag, men nå er det nå relativt jenvt på sånn i underkant av ti pr lag, er det ikke det? Tar opptelling igjen på fredag når vi ser hvem som evt ikke leverer.
 
Da sammenslåing som i at man ikke lenger hadde lag sant?

Jeg husker at i forrige runde jeg var med, før jeg ble gravid, så endte vårt lag med så få deltagere at vi ble slått sammen med et annet lag, men nå er det nå relativt jenvt på sånn i underkant av ti pr lag, er det ikke det? Tar opptelling igjen på fredag når vi ser hvem som evt ikke leverer.
Ja, det så sånn ut. Personlig synes jeg 3 stykker er nedre grense for et lag. Om det bare er to igjen, bør det vel slås sammen med et annet. Vet ikke hva dere andre synes og hvordan det har vært gjort før?
 
Om det reduseres like jevnt er vi heller ved ingen lag på det tidspunktet, men om et lag blir mye mindre enn de andre skal jeg ta tak i den problemstillingen

Må lese meg opp på hva som skjer de siste ukene også. Når vi ikke har lag, og finalen om hvordan det avgjøres om wildcard skal inn der.
 
Er det noen som vil være med på en uoffisell utfordring i tillegg? Jeg tenkte jeg skulle gi meg utpå 30 days shred, har ikke gjort den på et par år, og trenger en boost kjenner jeg. 30 dager der vi gjør så mange dager vi kan, er det f.eks en dag eller to som ikke passer kan man hoppe over. Etter 10 dager går vi videre til neste level, og ferdig til en sett dato. De som er ute/wildcard kan også bli med!
Noen som vil bli med?
 
Er det noen som vil være med på en uoffisell utfordring i tillegg? Jeg tenkte jeg skulle gi meg utpå 30 days shred, har ikke gjort den på et par år, og trenger en boost kjenner jeg. 30 dager der vi gjør så mange dager vi kan, er det f.eks en dag eller to som ikke passer kan man hoppe over. Etter 10 dager går vi videre til neste level, og ferdig til en sett dato. De som er ute/wildcard kan også bli med!
Noen som vil bli med?
Høres gøy ut:D:Dmen hva går det ut på??fortell;);)
 
Back
Topp