★☆★Felles skravletråd vår2016★☆★

Jeg skal være med! Har ikke eid hemninger så langt i juleferien, så d er ganske mange kg som må av!
 
Hei jenter!! Gleder meg til ny krig, har klart å gå ned de forrige gangene jeg har vært med! Men etter en tøff høst har det desverre kommet på noen kg igjen! Skal bli godt å bli kvitt dem! Med mindre det fester seg et knøttefrø i løpet av våren da ;)
 
Hei jenter!! Gleder meg til ny krig, har klart å gå ned de forrige gangene jeg har vært med! Men etter en tøff høst har det desverre kommet på noen kg igjen! Skal bli godt å bli kvitt dem! Med mindre det fester seg et knøttefrø i løpet av våren da ;)
Heihei;) Knøttefrø hadde vært herlig da:D
 
Heihei :) nå er jeg skikkelig klar! Har vært med før, men da klarte jeg ikke å finne motivasjonen, så gikk ikke noe særlig ned. Håper at det skal gå bedre denne gangen ;) har ca 10 kg jeg vil ned, men mulig det justeres litt opp eller ned underveis :p
 
DENNA gongen er eg klar som eit egg! Er så klar for å gå ned i vekt, samtidig sliter eg allerede med sjølvkontrollen min :p Hahaha, lenge leve jula :p
 
Nei, den motivasjonen er jaggu ikke alltid like lett.
Jeg sliter spesielt med det i forhold til trening.
 
Denne gangen e motivasjonen min på topp. Begynner på c9 7 januar og eg glede meg :D
 
  • Liker
Reactions: EJ
Kostholdet er min største utfordring, men er foreløpig ved godt mot, må bare bli ferdig med jula ;) har kommet meg i gang med treninga etter et opphold, så satser på rutinene skal komme ganske kjapt i orden.
 
Jeg er ikke sånn supermotivert, hehe, så håper det hjelper å være med her!
 
Treningen sliter jeg med også..,
Ja, ikke lett det der. Blir kjempe gira for en periode og så dabber det like fort av igjen.
Tror jeg rett og slett kanskje trenger noen å trene med vet ikke. Har mye treningsutstyr hjemme. Bor rett ved fjellet og flotte turmuligheter...men neida, lett er det ikke.
Vil bli litt strammere i fisken rett og slett.
Og den kondisen er et kapittel for seg.
 
Kostholdet er min største utfordring, men er foreløpig ved godt mot, må bare bli ferdig med jula ;) har kommet meg i gang med treninga etter et opphold, så satser på rutinene skal komme ganske kjapt i orden.
Kaker og snop? Eller bare generelt for mye?
Hva trener du:)?
 
Ja, ikke lett det der. Blir kjempe gira for en periode og så dabber det like fort av igjen.
Tror jeg rett og slett kanskje trenger noen å trene med vet ikke. Har mye treningsutstyr hjemme. Bor rett ved fjellet og flotte turmuligheter...men neida, lett er det ikke.
Vil bli litt strammere i fisken rett og slett.
Og den kondisen er et kapittel for seg.

Når en først kommer inn i et treningsmønster går det lettere. Og det blir mye kjekkere å trene med poengene en sanker fra utfordringene :D
 
Kaker og snop? Eller bare generelt for mye?
Hva trener du:)?

Brus og potetgull er vel min største svakhet ;p spiser helt greit ellers, men kan sikkert velge litt sunnere alternativer.

Trener styrke, og prøver å komme meg på noen timer også :)
 
Kostholdet er mitt problem. Elsker usunn mat, spiser etter at jeg egentlig er mett, alt for mye snop og ikke minst kaloririk drikke som brus og juice.
 
Back
Topp