★☆★Felles skravletråd★☆★

Åssen er det, får vi uttelling for de tiltakene vi gjør i dag, eller begynner poengtellingen i morgen/søndag når første utfordringen blir gitt? For hvis det ikke begynner før i morgen, tror jeg kanskje jeg reduserer vanninntaket litt her...må jo tisse i ett sett...
 
Åssen er det, får vi uttelling for de tiltakene vi gjør i dag, eller begynner poengtellingen i morgen/søndag når første utfordringen blir gitt? For hvis det ikke begynner før i morgen, tror jeg kanskje jeg reduserer vanninntaket litt her...må jo tisse i ett sett...
Vi begynner å registrere poeng når utfordringen er i gang :)
Så du trenger ikke drikke alt for mye i dag:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kult. Kun regnskap? Jeg er saksbehandler på skole, så vi har sikkert mye likt:)

Ja, regnskap, innkjøp, behandling av div dokumenter :) er innom resepsjonen når den må avløses litt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åssen er det, får vi uttelling for de tiltakene vi gjør i dag, eller begynner poengtellingen i morgen/søndag når første utfordringen blir gitt? For hvis det ikke begynner før i morgen, tror jeg kanskje jeg reduserer vanninntaket litt her...må jo tisse i ett sett...

Skal prøve å publisere utfordringen i kveld eller i måren. Så starter den fra søndag til torsdag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal prøve å publisere utfordringen i kveld eller i måren. Så starter den fra søndag til torsdag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde ønsket å slippe utfordring m å spise mye frukt=fler poeng. Jeg sliter med å gå ned når jeg spiser en massa frukt(mye sukker/karb) og har en kosthold (som jeg går ned i vekt på) som innebærer å spise et minimum av frukt, kun ved festlige anledninger.
 
Hadde ønsket å slippe utfordring m å spise mye frukt=fler poeng. Jeg sliter med å gå ned når jeg spiser en massa frukt(mye sukker/karb) og har en kosthold (som jeg går ned i vekt på) som innebærer å spise et minimum av frukt, kun ved festlige anledninger.

Pleier ikke ha frukt med. Men det e i grunn opp til lagene som vinner å avgjøre hvordan utfordringen blir seende ut. Denne første gangen bare lager eg en så vi kommer i gang. Den kommer til å inneholde vann drikking, snopefri og trening :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal prøve å publisere utfordringen i kveld eller i måren. Så starter den fra søndag til torsdag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Flott, altså! Men betyr det at vi ikke har begynt å telle poeng enda? Sånn med 10 p for en liter vann og sånn?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Flott, altså! Men betyr det at vi ikke har begynt å telle poeng enda? Sånn med 10 p for en liter vann og sånn?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Stemmer. Gjelder bare fra lørdagsnatt kl 00.01 altså natt til søndag til torsdagskveld kl.23.59 ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: EJ
Stemmer. Gjelder bare fra lørdagsnatt kl 00.01 altså natt til søndag til torsdagskveld kl.23.59 ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ah, skjønner! Skal si jeg har varmet opp i dag, altså. Burde kanskje bruke siste tiden til å ligge på sofaen og spise snop, men det får jeg kanskje gjøre i morgen, da... Har drukket to liter vann og syklet halvannen time, jeg!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ah, skjønner! Skal si jeg har varmet opp i dag, altså. Burde kanskje bruke siste tiden til å ligge på sofaen og spise snop, men det får jeg kanskje gjøre i morgen, da... Har drukket to liter vann og syklet halvannen time, jeg!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjempe bra :) men det hjelper jo uansett på for kroppen sin del. Så det e ikkje så gale at det ikkje e godt for noe ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Status på manglede vekt kl 17.20 ca :p

Lag Gås: 2 stk
Lag And: 2 stk
Lag Svane: 1 stk
Lag due: 3 stk


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Status på manglede vekt kl 17.20 ca :p

Lag Gås: 2 stk
Lag And: 2 stk
Lag Svane: 1 stk
Lag due: 3 stk


Sent from my iPhone using BV Forum
De siste har enda litt tid på seg:)
Godt at så mange allerede har levert da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De siste har enda litt tid på seg:)
Godt at så mange allerede har levert da:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, syns faktisk dette e veldig bra eg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp. Håper de siste klarer å levere i tide også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det gjør jeg også. Kjedelig om noen ryker allerede i dag:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp. Håper de siste klarer å levere i tide også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
At som lagleder skal æ samle inn all vektan på laget mitt og send det til dæ?
 
Back
Topp