★☆★Felles skravletråd★☆★

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Smørblomst1, 7 Sep 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *RoM* Elsker forumet

Hvordan gjør vi det med mensvekt? Jeg går jo opp 1.5 kilo når jeg har mensen. Tar vi utgangspunkt fra vanlig vekt da eller? Noen tanker?

2. *Havblå* Betatt av forumet Mailykke <3

Et tips er å ta med noe godt du kan spise da. Viktig da er st det ikke blir dette hver dag uten kun når du risikerer å sprekke. Aller best er vel hvis dere i fellesskap på jobben starter sundfredagskos. Trur det et fler en deg som tenker at det kan bli litt mye av det gode... Lykke til idag!

3. MTDC Forumet er livet VIP

Ouææææ! Liker ikke. Forsåvidt bra for krigen, da, men for meg er det jo ikke så bra:( Sendt deg vekt nå:)

4. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Tøft å gå på vekta i dag... Blir spennande å sjå korleis dette går med tanke på amming og gravid :p

❤️Gutt Februar 2014❤️

5. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Kan garantere at det e noen som ikke leverer i dag altså. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

6. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Det e i kantina de lager. Tviler på eg klarer å overbevise 200 lærere om å kutte vafflene :p hihi. Men trur eg skal klara å holda meg unna.

• Liker Liker x 1
  7. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Holder det å levere i veietråden eller skal vi sende pm også? :)

8. MTDC Forumet er livet VIP

Krysser! Er så utrolig klar for å komme i mål nå! Har gått ned en kg nå siste uka, så nå er det bare 10 kg igjen:D

• Liker Liker x 1
  9. MTDC Forumet er livet VIP

Lykke til! Hva jobber du med?:)

10. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Har du mensen no elller tenker du når du får den?

11. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Jobbe som regnskapsfører på en skole :)

• Liker Liker x 1
  12. MTDC Forumet er livet VIP

Privatskole da eller?

13. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Kommunal :)

14. *RoM* Elsker forumet

Jeg har mensen nå, og har som vanlig lagt på meg 1.5 kilo med vann

15. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Åhh. Skjønner. Ta ein vurdering på ka som blir mest riktig du :)

16. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Men samtidig så om en mnd igjen er det jo samme igjen. Da kommer jo mensen tilbake :p ta vekt med mens du. Så e vi etter reglene ;)

17. *RoM* Elsker forumet

Men da får jo laget en +/knekk om en måned =(

18. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Ja, men sånn e det fordelt på alle. Som regel e det samme problemstilling på alle oss jenter en gang i mnd :) så det må desverre bare bli sånn.

19. *RoM* Elsker forumet

Ja, ok =D

20. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

ImageUploadedByBV Forum1410506784.126608.jpg

Nytt liv :p vaffler er bytta ut med salat og pressa epler :p

• Liker Liker x 5

Del denne siden