★☆★Felles skravletråd★☆★

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Smørblomst1, 7 Sep 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Og enno ein. Vohoooo. No mangle vi "bare" 8 stk :p men det e jo mye bedre enn 26 hinn dagen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker Liker x 1
  2. BMC Februar 14's Miss Skravle Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡

Det går jo rette veien :D

Februar-14 mamma ❤️

• Liker Liker x 1
  3. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Gratulera :)

• Liker Liker x 1
  4. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Jeg er veldig glad i å bake :p
    Baker ikke like ofte som før da. Har heller prioritert å lage mer middag fra bunnen i stedet nå:)

5. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Er lov å håpe at de fleste leverer inn i tide i morgen nå:D

6. BMC Februar 14's Miss Skravle Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡

Jeg er overhodet ikke venn med kjøkkenet :p her er det sambo som kokkelerer :)

Februar-14 mamma ❤️

7. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Okei, godt at sambo er flink på kjøkkenet da;)

8. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Jepp. Satser på det :D

9. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Blei so opphengt i slankekrigen at eg gløymte han so låg på ipad'en :p han blir ikkje akkuratt lei seg for da :p ImageUploadedByBV Forum1410460078.616037.jpg

10. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Hihi, sånn kan det gå noen ganger når man blir ivrig:p
    Godt du kom på det nå da:)

11. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Han kunne jo søtte te i måro tidlig han vettu :p hehe.

12. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Hihi, da hadde det nok blitt en temmelig trøtt gutt i barnehagen i morgen :p :oops:

13. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Jah :D han hadde nok sovna te slutt. Men da kunne blitt seint. :)

14. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Takk for gratulasjoner :D

15. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Som alltid om fredager e det selvfølgelig vaffler på jobben i måro. Blir så sjuuuukt hardt å stå over de. For de e so fantastisk gode :D

16. BMC Februar 14's Miss Skravle Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡

Har så lyst på vafler! Luktet nystekte vafler da jeg gikk hjemmfra skola i dag!

Februar-14 mamma ❤️

• Liker Liker x 1
  17. Varpen Elsker forumet Julibarna2014

Er bare på appen om dagen, og da er det ikke alltid jeg får beskjed om at det er skrevet noe i forum/tråder jeg følger og ved pm. Derfor det tok lang tid før jeg var inne. Har ført opp den 12 i kalenderen da :)

18. BMC Februar 14's Miss Skravle Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡

Har samme problemet her :(

Februar-14 mamma ❤️

19. Mzsugar Betatt av forumet

Æ jobbe nå på bensinstasjon da der vi steiker ferske vaffler og boller og gud veit ka hele tia, mn har faktisk gått bra å latt hver å spis, har også en avtale med de æ jobbe med at hver gang æ spis nå usunt så må æ betal dæm 50 kr hver, så må bare hold ut ellers bli d dyrt for mæ blir d veldig ille så tar æ ett glass med litago med mindre sukker

• Liker Liker x 2
  20. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

No mangle vi plutselig bare 5 stk. :D

• Liker Liker x 3

Del denne siden