★☆★Felles skravletråd★☆★

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Smørblomst1, 7 Sep 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Kan gjerne være med for min del:) jo flere, jo bedre;)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker Liker x 2
  2. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Så bra:)

3. MTDC Forumet er livet VIP

Ja, bruker være sånn første uka. Husker jeg var såååå skuffa når jeg hadde delt lag som var superjevne også falt så mange av til første veiing at de ble så skeive som mulig:p

4. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Ja, grååådig irriterande. Men sånn blir da. Men blir nok mangen som detter av flere uker. Så håper lagene jevner seg ut. :)

• Liker Liker x 1
  5. MTDC Forumet er livet VIP

Ja, også er jo det viktigste at vi mister mange kg totalt. Hadde vært litt gøy å summere hvor mye folk har gått ned når de går ut og se hvor mye krigen faktisk hjelper:)

6. Safrania Betatt av forumet *MIA*

Har vært litt inaktiv her i det siste, men hatt 12. sept i bakhodet så nå har jeg gjenoppstått og er klar for krig. :) Og litt skravling...

• Liker Liker x 2
  7. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Har sett noen som er påmeldte slankekrigen og ikke har vært innom her, som skriver på andre forum. Så da tenker eg at de kan vi sikkert avskrive. :/

8. BMC Februar 14's Miss Skravle Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡

Er jo ikke sikkert, kan jo være de overrasker og leverer vekt på fredag :) liker å leve i håpet :D

Februar-14 mamma ❤️

9. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Hehe. Alltid lov å håpe :D

• Liker Liker x 1
  10. Mzsugar Betatt av forumet

Im fit for fight:) det her bli koselig, æ har trua

• Liker Liker x 2
  11. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Då hopper eg og migrenen min te sengs :p håper han har støkke av innen eg våkne i måro :D

Og i måro e da dagen før dagen jenter. :D da nærme seg! :)

12. Mzsugar Betatt av forumet

Sov godt, håpe du e bedre i mårra :)

13. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Takk :) natta :D

14. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Mårnings jenter :D

15. Løvetann1 Gift med forumet Oktoberskattene 2015

God måren!

16. Mzsugar Betatt av forumet

Good morning

17. Fru.Maja Forumet er livet VIP

Lykkelig over at søtsuget er helt borte!!:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

• Liker Liker x 1
  18. Mzsugar Betatt av forumet

Åå samme her :)

19. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Ka e oppskrifta??? Kunne trengt den her :p

20. BMC Februar 14's Miss Skravle Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡

Ikke tilføre sukker, da går det over til slutt :p

Februar-14 mamma ❤️

Del denne siden