☀ Skravletråd lag SOLSTRÅLE ☀

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Venessiela, 13 Jan 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP

Jeg er sjuk, sprakk på snop i går, og pga no medisiner så klarer jeg IKKE å spise normalt. I går spiste jeg kun middag, og snop. Dagen før - middag og druer. Resultatet er at jeg på kvelden stapper i meg ennå en middag. Skal prøve å være flink i dag, men.. Vekta har gått opp.

2. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

måtte veie meg i dag siden vi dro på påskeferie og jeg ikke gidder ha med vekt. Gått ned 400 gram :D

• Liker Liker x 1
  3. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Ønsker deg god bedring <3

4. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

:( God bedring!

5. LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP

Takk, og gratulerer så mye med stellevesken! Du har vinnerlykken med deg om dagen skjønner jeg! ;)
    Håper vinnerlykken fortsetter fram til du har en liten en i dine armer!

• Liker Liker x 1
  6. LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP

Takk søte ♡

7. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Ja denne måneden er vinnerlykken her :D Har ikke testet, men i følge FF basert på gjennomsnittssykluser er jeg noen dager dpo. Lov å håpe :D

• Liker Liker x 2
  8. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

1110 poeng i utfordringen :D

• Liker Liker x 1
  9. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Ned 800 gram :D

10. LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP

Idag ryker nok jeg... Jaja..

11. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

:(

12. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Ikke vær sikker. Tror vi har gjort det bra på utfordring ;)

• Liker Liker x 1
  13. LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP

Håper det. Skjønner ikke ha som skjer med kroppen. Nå når jeg gikk på vekta så viste den +1,9 kg! Jeg er utrolig mye i aktivitet om dagen, men ser jo at jeg er mere pløsete igjen. :/

14. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Kanskje du mister masse neste uke igjen? Jeg går helt sikkert opp til neste uke. Nå er det påskemodus :p

15. LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP

Håper det, prøver å fortelle kroppen at dette er fullstendig urimelig oppførsel! :D

16. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Håper den hører på deg :p

17. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

18. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Du blir ei uke til :D

19. LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP

HURRAAAA!! :D

20. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Copy/paste utfordring? Men med vanlige poeng for snop? :) Vi er tydeligvis gode i denne utfordringen :p

Del denne siden