☀ Skravletråd lag SOLSTRÅLE ☀

Klart du skal klare å komme under 80! Gleder meg til jeg er så nærme som deg :) første mål er 79.9 kg :p idag var jeg 84.8 ;)

Håper det! Må bare prøve å holde meg på 1300 kcal og se hvordan det går :) Da er du jo rett rundt hjørnet du også da :D
 
Jeg har de siste ukene vært veldig tidlig ute med resultat, men i dag blir det litt sent. Lover at den ligger ute i god tid før 23.00 som er min egentlige frist hvertfall :D
 
Nå er vi bare 3 stykk igjen. :(
 
Fikk ikke med meg resultatet før nå, men det var ventet.
Lykke til videre alle sammen:)
 
Kjipt innhugg i deltakerne igår ja :( Nå er det små marginer som skal til...

Vi får bare tenke på at om vi tre står på ift utfordringen så er det iallefall bare 3 å dele på. Og siden vi er så få så er det jo stor sannsynlighet for at vi alle tre deltar på utfordringen :p
 
I morgen skal jeg kjøpe meg vivofit :D
 
Jeg er klar for å gi ALT denne uken!!

Dagens:

Trening: 60
Snop: 25
Uteaktivitet: 20

Dagens total: 105

+ kjøttfri dag

:D
 
Når man kun ser uke til uke så kan vektnedgangen virke ganske håpløs. Så laget en oversikt over hva vi har gått ned så langt i krigen (på 9 uker). Håper det gir litt motivasjon ;)

Venessiela:
I kg: -3,2kg
I prosent: -2,5137%

Kakemonster88:
I kg: -2,5kg
I prosent: -3,0193%

LilleBurugla:
I kg: -5,5kg
I prosent: -9.0909%
 
Når man kun ser uke til uke så kan vektnedgangen virke ganske håpløs. Så laget en oversikt over hva vi har gått ned så langt i krigen (på 9 uker). Håper det gir litt motivasjon ;)

Venessiela:
I kg: -3,2kg
I prosent: -2,5137%

Kakemonster88:
I kg: -2,5kg
I prosent: -3,0193%

LilleBurugla:
I kg: -5,5kg
I prosent: -9.0909%

Det hjelper VELDIG! Holder oversikt over det på alle, kult å se hvor flinke vi er :D
 
Det hjelper VELDIG! Holder oversikt over det på alle, kult å se hvor flinke vi er :D
Meg også! Når jeg bare går ned 0,2 og slikt føler jeg det er kjempelite, men jeg har jo faktisk gått ned over 3kg :D
 
Hvordan går det med dere?
Her kjører jeg hardt. 60min trening, null snop, uteaktivitet og over 8000 skritt daglig :D
 
Går greit her. Er innafor på utfordringen iallefall. Men når jeg veide meg i går hadde jeg gått opp 2.8 kg!? Hvordan er det mulig a!?? Håper virkelig ikke dem har tenkt å sitte :'(
 
Hvordan går det med dere?
Her kjører jeg hardt. 60min trening, null snop, uteaktivitet og over 8000 skritt daglig :D

Flink du er!

Her går det supert :D Prøver å være enda mer bevisst på valgene mine ifh til mat, så enn så lenge sier vekten 600 ned, men vi får se på fredag :p
 
Flink du er!

Her går det supert :D Prøver å være enda mer bevisst på valgene mine ifh til mat, så enn så lenge sier vekten 600 ned, men vi får se på fredag :p
Har ikke turt å snikveie meg :p
 
Et gigantisk påskeegg med smågodt har stått på jobb siden mandag, OG JEG HAR IKKE RØRT DET!!! :D
 
Back
Topp