☀ Skravletråd lag SOLSTRÅLE ☀

Trening
Snop
Kjøttfri (lov med fisk)
Uteaktivitet (?? :p Den er jeg så glad i :p )
Kan gjerne ha med skritt, men jeg ser jo at det muligens blir urettferdig uansett siden dem som ikke har skritteller da mister den bonusen? Men jeg kunne tenkt meg ha ned skritt for min egen del da, for jeg går ekstremt mye om dagen :D Heheh!
Alle kan jo ikkke like alt uansett, så kanskje vi kan ta med skritt ? :)
 
For min del høres det bra ut :)

Vanlig:
Trening
Snop

Ekstra bonus:
Kjøttfri
Uteaktivitet
Skritt
 
Da tar jeg en sjefsavgjørelse på utfordringen siden det ikke er all verdens innspill ;) Legger den ut straks!
 
Idag har vi vært ute på tur i det nydelige været♡ Klarte å holde meg unna brownien jeg laga og :p
 
Da tar jeg en sjefsavgjørelse på utfordringen siden det ikke er all verdens innspill ;) Legger den ut straks!
Jeg har vært opptatt fra jeg har våknet til jeg har lagt meg denne helga, men utfordringen ser bra ut ;)
 
I dag ryker snopebonusen. Mannen har bursdag så det blir kake.. og biffsnadder med fløtegratinerte poteter til middag. Blir noen ekstra kalorier ja :p
 
I dag ryker snopebonusen. Mannen har bursdag så det blir kake.. og biffsnadder med fløtegratinerte poteter til middag. Blir noen ekstra kalorier ja :p

Høres deilig ut :D Her røyk også bonusen :p Folk som slutter på jobb, da må man spise litt godt :)
 
Da har jeg hvertfall hatt 2 kjøttfrie dager ;)
 
Noen spes grunn? :)
Tror ikke det :p
Ene dagen hadde vi uansett planlagt tomatsuppe, så da var det bare å droppe kjøttpålegg til andre måltid. Den andre dagen ble det omelett uten kjøtt :)
 
Back
Topp