☀️JUNI 2017☀️

Dere jenter som om dagen stikker eller er ferdig! Kjenner dere mye nedi der? Her er det så opp og ned. Har i to dager hatt mye murringer og stikkinger, men lite idag. Mindre slim og[emoji15] To dager til uttak. Blir stressa jeg! Kjenne det er ømt hvis jeg trykker på magen da.

Ja, her går det også litt i rykk og napp. Mye murringer i venstre eggstokk de siste 3-4 dagene. Hadde det som lignet på EL-slim på fredag. Skjønner at du blir stressa, ble det i dag jeg også. Rant der nede, så trodde heksa kom på et uventet besøk, men heldigvis var det bare utflod.
 
Egget tålte opptining, så kl 13.45 blir jeg ruger:)
 
Vært på uttak nå... fikk 18 egg:D men de er redd for at jeg er blitt overstimulert, så ikke sikkert jeg får satt inn denne uka:/

Så fantastisk resultat :) Krysser fingrene for at det blir innsett :)
 
Jeg syntes jeg ser en tydelig rose strek på denne... er det riktig?
Kan jeg endelig være gravid?
c1f9e937cf520883ff14deeaa060cb70.jpg
 
IMG_2896.jpg
Satte inn opptint blasto på fredag. Rugedag 4/9dpo i dag, og klarte ikke holde meg lenger...
jeg ser strek, men ikke mannen.... innbilder meg det vel da.....?
 
Vis vedlegget 228363 Satte inn opptint blasto på fredag. Rugedag 4/9dpo i dag, og klarte ikke holde meg lenger...
jeg ser strek, men ikke mannen.... innbilder meg det vel da.....?
er jo veldig tidlig og vanskelig å se. I det rette lyset ser en vel den stripen med reagens på strimmelen? Kan se sånn ut eller ikke. Ønsker ihvertfall at det klaffer for deg!
 
jeg satte inn 5 dagers forrige onsdag og har hatt mye "gravid" symptomer av Lutinus. I dag da jeg satte meg i sofaen fikk jeg hardt stikk oppover høyre lyske og nå i kveld verker jeg veldig fremme over livmoren. Er så utrolig vanskelig når en ikke vet om det er av Lutinus, er mensen på vei eller SA eller bedre hell og lykke?? Jeg har bestemt meg for å teste i morgen... men er veldig engstelig for svaret. Vil jo veldig vite... men å ikke vite er jo en trøst det også. Klinikken sa jeg skulle teste tirsdag 4.. som i mine øyne blir 20dpo? Er vel helgardering om riktig svar etter ivf eller? Er jo over 4 uker siden eggløsningen da (4 juli) så det synes jeg er voldsomt å vente til?
 
Endelig i gang med progynova, fikk som forventet veldig forsinket mens og trodde jeg måtte vente til etter sommeren, men de har visst fryseforsøk i uke 28 på riksen :D begynte i går, skal på kontroll neste uke... Glad jeg har en ettåring som holder meg opptatt, husker hvor mye mer jeg rakk å tenke og glede og grue meg ved forrige forsøk :eek:
 
Back
Topp