☀️JUNI 2017☀️

Da gikk det som jeg trodde[emoji17] Egget delte seg ikke normalt så da blir det vel ikke noe nytt forsøk før etter ferien[emoji17] Heldigvis innser dem at jeg tåler medisinen bedre enn de trodde da så får gøyere dose mest sannsynlig neste gang[emoji4] Da blir det vel å prøve på egenhånd da i sommer[emoji85]
 
Ble et kort besøk her inne for min del. Fikk tlf i dag, ingen av eggene ble befruktet normalt. De var ikke modne nok. Skikkelig nedtur og surt å tenke på at det er fordi dem ikke har uttak i helgene:(
 
Da gikk det som jeg trodde[emoji17] Egget delte seg ikke normalt så da blir det vel ikke noe nytt forsøk før etter ferien[emoji17] Heldigvis innser dem at jeg tåler medisinen bedre enn de trodde da så får gøyere dose mest sannsynlig neste gang[emoji4] Da blir det vel å prøve på egenhånd da i sommer[emoji85]
Så kjedelig. Vi får prøve igjen etter sommeren :Heartred
 
Ble et kort besøk her inne for min del. Fikk tlf i dag, ingen av eggene ble befruktet normalt. De var ikke modne nok. Skikkelig nedtur og surt å tenke på at det er fordi dem ikke har uttak i helgene:(

Uff så kjedelig[emoji17] Veldig tung beskjed å få merka jeg[emoji17]
Ja vi får håpe det blir vår tur snart[emoji4]
 
Utrolig trist :( planen videre er time i Porsgrunn i juli, samt forsøk på FS i august (siste i 3-pack). Håper jo vi lykkes da, hvis ikke blir det å prøve i Porsgrunn så fort vi får muligheten. Håper du lykkes! Åssen gikk kontrollen i dag?

uff så trist. Masse lykke til fremover!
 
Tusen takk :) Huff, nå begynner nervene æ sette in for fullt. Prøver å ikke la det påvirke meg, men håper virkelig at jeg skal gå sommern i møte med morgenkvalme og hormoner [emoji23][emoji13]
 
Da ble det som det ble. Egget hadde kun delt seg i 4, og de mente at utviklingen hadde stoppet opp.. Så da må vi smøre oss med tålmodighet å vente til etter ferien. Fikk beskjed om at de nesten skulle doble dosen og at jeg skal bynne på menopur sammen med gonal f ;)
 
Da ble det som det ble. Egget hadde kun delt seg i 4, og de mente at utviklingen hadde stoppet opp.. Så da må vi smøre oss med tålmodighet å vente til etter ferien. Fikk beskjed om at de nesten skulle doble dosen og at jeg skal bynne på menopur sammen med gonal f ;)

God klem ❤️ Vi sees i august da!
 
Da ble det som det ble. Egget hadde kun delt seg i 4, og de mente at utviklingen hadde stoppet opp.. Så da må vi smøre oss med tålmodighet å vente til etter ferien. Fikk beskjed om at de nesten skulle doble dosen og at jeg skal bynne på menopur sammen med gonal f ;)

Uff så kjedelig[emoji17]
Får håpe ferien vil gå fort for oss alle samme [emoji4][emoji173]️
 
Spent på blodprøven i morgen :) er på fryseforsøk nr 2 nå. Har valgt å ikke teste hjemme denne gangen :) Å i tillegg har jeg vært sykemeldt hele rugeperioden :) vi får se om det har hjulpet. Ellers har jeg ikke følelse av hverken det ene eller andre! Hadde bittelitt friskt blod sammen med crinonen her på Torsdag, men det kan absolutt være såre slimhinner også. Men var bare ved det ene do besøket! nei nå er jeg spent
 
Dere jenter som om dagen stikker eller er ferdig! Kjenner dere mye nedi der? Her er det så opp og ned. Har i to dager hatt mye murringer og stikkinger, men lite idag. Mindre slim og[emoji15] To dager til uttak. Blir stressa jeg! Kjenne det er ømt hvis jeg trykker på magen da.
 
Da ble det som det ble. Egget hadde kun delt seg i 4, og de mente at utviklingen hadde stoppet opp.. Så da må vi smøre oss med tålmodighet å vente til etter ferien. Fikk beskjed om at de nesten skulle doble dosen og at jeg skal bynne på menopur sammen med gonal f ;)
Uff. Så rart at vi er tre som skulle være så uheldige på samme dagen:eek: i august er det vår tur! Så det så:D
 
Back
Topp