☀️JUNI 2017☀️

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Da starter jeg opp en tråd for oss som skal ha forsøk i juni[emoji295]️[emoji2] Jeg startet forøvrig opp mai og, men det ble litt forsinkelser i systemet mitt etter utskrapning som gjør at det blir juni istedenfor.

Jeg hadde forsøk på samme tid (og på samme klinikk) for 3 år siden og har nå ei jente på 2 år så håper vi er like heldige tre år etter[emoji177][emoji2]
 
Jeg er 90 prosent sikker på at det blir juni på meg også [emoji3][emoji1319] første forsøk og st olavs her [emoji4][emoji4]
 
Fryseforsøk i juni på oss og! Vi satte inn et fryseegg i juni for 3 år siden vi også og har en fin liten gutt på 2 år:) Håper juni er lykkemnd!
 
Blir juni på meg også[emoji2] Starter på tabletter og sprøyter i mai men er ikke uttak forhåpentligvis i juni hvis det ikke blir avbrutt igjen[emoji4]
 
Jeg skal ha siste offentlige i juni - med mindre de plutselig er fulle i Porsgrunn eller det kommer en ventespire nå :) Kort regime, menopur og den jeg aldri husker navnet på (den som stopper spontan EL). Håper på mer enn 1 egg denne gangen :p Helst noen på frys også.
 
Her blir det kort regime med Gonal F og Orgalutran. Ser ut til at sprøytestart blir rundt 1-2 juni. Er så glad det blir kort denne gangen siden jeg reagerer voldsomt på spray. Denne runden blir det også blodfortynnende og Prednisolon pga aborter. Veldig spent siden vi i tillegg har tatt antibiotikakur[emoji4]
 
Her blir det kort regime med Gonal F og Orgalutran. Ser ut til at sprøytestart blir rundt 1-2 juni. Er så glad det blir kort denne gangen siden jeg reagerer voldsomt på spray. Denne runden blir det også blodfortynnende og Prednisolon pga aborter. Veldig spent siden vi i tillegg har tatt antibiotikakur[emoji4]

Orgalutran selvfølgelig!

Veldig glad for å slippe sprayen her også. Da slipper jeg kanskje være sykmeldt hele perioden :p
 
Bikker kanskje litt over i juni jeg også, selv om hele stimuleringsperioden blir i mai.
Alt kommer ann på kroppen min, og hvordan den responderer på lang protokoll. Første UL er satt opp først 26 mai!
Er det vanlig, å vente så lenge med protokoll? Starter med sprøyter 17 mai.
Blir nok sannsynligvis uttak i mai, og innsett i juni :happy:
Testdato blir uansett i juni....og det med stor sannsynlighet på samboers bursdag!! :eek:
 
Rusler stille inn her jeg også da :) Her blir det 2. ICSI i juni med oppstart på spray ca 20. mai. Gleder meg veldig :D
 
Bikker kanskje litt over i juni jeg også, selv om hele stimuleringsperioden blir i mai.
Alt kommer ann på kroppen min, og hvordan den responderer på lang protokoll. Første UL er satt opp først 26 mai!
Er det vanlig, å vente så lenge med protokoll? Starter med sprøyter 17 mai.
Blir nok sannsynligvis uttak i mai, og innsett i juni :happy:
Testdato blir uansett i juni....og det med stor sannsynlighet på samboers bursdag!! :eek:

UL på 9. dagen er veldig vanlig :)
 
UL på 9. dagen er veldig vanlig :)

Du er god å ha du Avocado, nå ble jeg mye roligere :)

Så kjekt at du også snart er i gang med nytt forsøk! Mai går jo super raskt, med de ekstra hellig dagene :happy:
 
En ting jeg merker forskjell på privat og offentlig i forhold til kort protokoll er at privat skviser de inn hyppigere kontroller etter sprøytestart. I det offentlige har de en fast dato for oppstart av Orgalutran (eller annet merke). Mens i det private ser de an veksten av follikler før de bestemmer hvilken dag man skal begynne med Orgalutran. De har vel ikke tid til det i det offentlige sikkert..
 
Du er god å ha du Avocado, nå ble jeg mye roligere :)

Så kjekt at du også snart er i gang med nytt forsøk! Mai går jo super raskt, med de ekstra hellig dagene :happy:

Det går så det suser nå :D
Du får tråkke løypa nå og bli preggis, også følger jeg bare i dine fotspor :p OK plan?
 
Bikker kanskje litt over i juni jeg også, selv om hele stimuleringsperioden blir i mai.
Alt kommer ann på kroppen min, og hvordan den responderer på lang protokoll. Første UL er satt opp først 26 mai!
Er det vanlig, å vente så lenge med protokoll? Starter med sprøyter 17 mai.
Blir nok sannsynligvis uttak i mai, og innsett i juni :happy:
Testdato blir uansett i juni....og det med stor sannsynlighet på samboers bursdag!! :eek:

Det tar litt lenger tid for å modnes på lang protokoll så jeg har hatt kontroll på dag 10 de to gangene med lang. Var det legen sa til meg i alle fall :)
 
Det går så det suser nå :D
Du får tråkke løypa nå og bli preggis, også følger jeg bare i dine fotspor :p OK plan?

Høres ut som en veldig god plan! :D
 
Spent på om jeg får plass her jeg.. Om EL kommer nå blir det tanta fra 13-14/5, og det er alt for tidlig. Da blir det eventuelt start neste mens, men da må jeg nok ta provera siden jeg ikke burde ta letrozol før eggløsning.. Planlegge, planlegge.
 
Sniker meg inn her jeg også. 2. FER på Riksen. Starter med Progynova 5 juni.
 
Jeg hører også til her [emoji4] Skal ha FER i naturlig syklus med innsett i uke 24 dersom alt går etter planen [emoji256]
 
Back
Topp