&€&&€@"%^*$%**$>£!!!!!

humbug

Betatt av forumet
Så fikk jeg som fortjent med å ønske meg symptomer! Sengeliggende, alt som kommer i munnen, kommer rett opp igjen. Og selvsagt litt til. Kaster opp konstant , og kvalmen varer uten å slippe taket iløpet av dagen! Begynner å minne litt for mye om hypermesis igjen dette her:( Seaband funker ikke Tørre kjeks funker ikke Neste blir akupunktur ! Dagens sytetråd fra meg:/

Ååå nei:(( men forstår deg litt hvordan du har det.. Har min 2 dag i senga nå.. Klarer ikke gjøre noe, er så dårlig.. Blææ... Håper bare ikke det barer i sånn fryktelig mange uker.. Men dem sier at med kvalme er det mindre sjanse for abort.. Så får vel bare være "glad" for det man har eller noe.. UGG!!

Uff, stakar.. Jeg kaster ikke opp men det er neimen ikke langt unna. Pint meg gjennom 2 dager på jobb nå. Spent på å se hvor lenge jeg holder ut, hodevondt har og kommet.
God bedring til dere begge 2!

Kvalmen er et godt tegn det da...
Og jeg er som deg, jeg sitter og håper på kvalmen så jeg kan slappe litt mer av...
Sender deg en stor klem snuppa!!

Slappe av ja.. Føles ikke særlig avslappende å løpe i rute for å vrenge magen. Håper bare det ikke varer så lenge!! Faktisk mer bekymret for kroppen nå enn sist. Beholder ikke en dråpe med vann, eller en bit med kjeks. Hvor lenge kan kroppen klare seg uten? Har time hos Gy på mandag, så Får Høre med ham kanskje. Om jeg ikke er dau før den tid;)

Du må bare passe på å drikke masse, bland farris og eplemost(skikkelig, den fra Nora tror jeg det er)...kan gjerne være farris bris for å få litt mindre kullsyre...
Og forresten så har jeg et annet råd også, på noen innvandrerbutikker så har de noe sånn ingefærkarameller(skikkelig sterke faktisk) som hjelper godt... jeg går å tygger litt på de nå...

Du skal se at det er tvillinger ;) Da er man dobbelt så kvalm ;)

Bare tuller, håper det ikke varer så lenge, men det skal jo være et godt tegn da! Mager trøst!

Back
Topp