•Prinsessene•

mjaubeibi

Forelsket i forumet
Duuu...! Nå satt du griller i hodet mitt! [:D][8|]
Merket du noe spesielt når du ble gravid med tvillinger?

Halvsøsteren min har toeggede tvilling gutter, vi har felles far og det er flere tvillinger på farsiden vår lenger ut i slekta...!
Jeg er jo stor til å være 8 uker, men tenker at det er fordi det ikke var lenge siden sist jeg var gravid da!
De vokser vel ikke så fort hehe...?
Ellers så er jeg jo sulten heleee tiden, enormt kvalm og kaster opp hver dag...Men det var jeg med Andrea også [;)]

Dytt [;)]

Okei [:)]
Jeg er 177 høy og fikk heller ikke mage før ganske langt uti svangerskapet sist gang, så det er vel sikkert pga det ikke er så lenge siden sist jeg gikk gravid da at jeg har fått mage allerede nå [;)]
Men er jo kjempe spennende, tenk tenk...det må være litt av en overraskelse å få - klarer ikke helt å sette meg inn i situasjonen, men tenker at man takler nok det som måtte komme uansett [:)]

PS godt å høre at blødninger ikke alltid er farlige! Jeg har hatt bare bittelitt et par ganger, men vet ikke om det "kvalifiseres" til blødninger en gang, bare noen dråper :-s

Hehehe, ja det var godt du forberedte meg [:D]
Hadde ikke hatt noe imot å få tvillinger iallefall - så det får bare tiden vise [;)]

Back
Topp