Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaffe funker bra for meg!Det første jeg ønsker tips/råd om er treg mage/forstoppelse. Hva gjør man for å sette igang systemet igjen?
Skal ikke linfrø hjelpe mon tro?Det første jeg ønsker tips/råd om er treg mage/forstoppelse. Hva gjør man for å sette igang systemet igjen?
Her kan vi dele tips og råd gjennom svangerskapene! Jeg kommer til å skrive det opp i hovedinnlegg etterhvert som det kommer!
Det første jeg ønsker tips/råd om er treg mage/forstoppelse. Hva gjør man for å sette igang systemet igjen?
Det første jeg ønsker tips/råd om er treg mage/forstoppelse. Hva gjør man for å sette igang systemet igjen?
Hvorfor blåbær og epler? Fordi man kan bli hard i magen eller?Holde seg unna blåbær og epler. Biola burde man drikke hver dag. Hørt at det kan bidra til at babyen ikke får kolikk. Hvor sant det er aner jeg ikke, men Biola er uansett veldig bra for fordøyelsen
Hvorfor blåbær og epler? Fordi man kan bli hard i magen eller?
Åh! Og jeg som spiser nesten tre grønne epler om dagen nå [emoji85]Jepp. Er man veldig løs så er det veldig fint å spise