• Tips og råd •

Ønskefrue

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Junibarna 2019
Septemberlykke 2024
Her kan vi dele tips og råd gjennom svangerskapene! Jeg kommer til å skrive det opp i hovedinnlegg etterhvert som det kommer! :happy:

Det første jeg ønsker tips/råd om er treg mage/forstoppelse. Hva gjør man for å sette igang systemet igjen?

Jeg synes te av sterke kryddere (f.eks cayennepepper, gurkemeie og pepper, f.eks) får fart på sakene. Bruker dette av og til utenom graviditet, så jeg kommer nok til å teste dette ut etterhvert (fortsatt så tidlig på vei at ting ikke har stoppet opp ennå..). MEN, det kan hende at det ikke er særlig behagelig om man har halsbrann..

Ellers kan jeg signere på kaffe som lakserende hos meg også, men sist svangerskap tålte jeg ikke smaken av kaffe. Brakk meg bare ved tanken.

Holde seg unna blåbær og epler. Biola burde man drikke hver dag. Hørt at det kan bidra til at babyen ikke får kolikk. Hvor sant det er aner jeg ikke, men Biola er uansett veldig bra for fordøyelsen :)

Holde seg unna blåbær og epler. Biola burde man drikke hver dag. Hørt at det kan bidra til at babyen ikke får kolikk. Hvor sant det er aner jeg ikke, men Biola er uansett veldig bra for fordøyelsen :)
Hvorfor blåbær og epler? Fordi man kan bli hard i magen eller?

Back
Topp