• Mammaklær •

Yay! Er jo salg mange steder men jeg vil ha tips om hvor de har begynt å få inn høstklær! [emoji23]

Mitt beste tips: ikkje nøl med å kjøpe gravidbukse. Kjøpte ein del på hm sist, og det var svært få som forstod det var gravidbukser.

Sluker alle de tipsene jeg kan få her inne, for meg som er «førstiss»:happy:

Yay! Er jo salg mange steder men jeg vil ha tips om hvor de har begynt å få inn høstklær! [emoji23]
Stormberg har salg på gravid klær nå. De har litt ulikt utvalg. Vil tro de kan ha noe høstklær.

Sist gikk jeg i gravid buksene til hm og lange singlett er med college jakker utenpå. Men magen min var ganske liten og lite synlig før h free lt på slutten..

Kjøpte også en del av singletene på Cubus i store stør slik at den gikk over magen :) og cardigan.

Hm har noen topper som er litt skjorteaktig, de er lange og går over magen.

Sist brukte jeg gravidbukser fra Hm, som var veldig fine. Når det kom til topper prøvde jeg kjøpe noen jeg kunne bruke også etterpå, altså litt vide bluser og tunikaer som funker til å skjule en tidlig gravidmage. Har plass til en stor mage, og er fin når magen er borte[emoji4] Er jo så kjedelig å bruke penger på klær man ikke kan bruke i mer enn noen mnd..

HM har mange deilige bukser som ikke er mammabusker en gang, jeg gikk mye med disse "Aladdin" buksene.
De som er vid nede og myk i stoffet, de er gode oppe også og man føler ikke at det presser sånn på :)

Fins mye fint på zalando, bare venter på at det skal bli behov for å shoppe litt

Fikk positiv test i dag og er på ferie i Spania .
Vurderer veldig å kjøpe meg litt gravidklær her da jeg fant så masse fint på ett senter i nærheten. Billig og i forhold til hjemme.
Blir vel mest aktuelt med langbukser og sånt utover høsten :love7.
Skulle jeg miste så kan jeg jo bare spare på klærne til neste gang.

Back
Topp