• Knipetråden •

Jeg har vært dårlig på det med mine to altså, jeg skal skjerpe meg denne gangen!

Det er ikke så kjekt med flekker i trusen etter en hostgeller nys ( eller promp:p)

Var det ingen som fortalte deg dette?
Mener jeg ble opplyst, men var ikke så flink til og faktisk utføre :rolleyes:

Jeg har vært dårlig på det med mine to altså, jeg skal skjerpe meg denne gangen!

Det er ikke så kjekt med flekker i trusen etter en hostgeller nys ( eller promp:p)

Var det ingen som fortalte deg dette?
Mener jeg ble opplyst, men var ikke så flink til og faktisk utføre :rolleyes:

Ble sikkert fortalt at jeg må huske å knipe. Men ingen som fortalte meg konsekvensene av å ikke knipe :hilarious:

I går (fredag) har jeg knipa 50 x 3 ganger :happy:
Skal prøve å gjøre dette hveeeeer dag nå

Ble sikkert fortalt at jeg må huske å knipe. Men ingen som fortalte meg konsekvensene av å ikke knipe :hilarious:

I går (fredag) har jeg knipa 50 x 3 ganger :happy:
Skal prøve å gjøre dette hveeeeer dag nå

Ja det var jo kanskje verre, det skulle blitt prentet inn til alle gravide :hilarious:

Jøss, flink du er da :happy:
Tenker det er lurt og begynne tidligst mulig!

Kniper hele tiden jeg, når jeg kommer på det. [emoji5]

En ting jeg skulle ønske noen fortalte meg var SUPERVIKTIG i et svangerskap og tiden etter; KNIPING!
Jeg kunne ikke hoste eller nyse på 3-4 uker etter fødsel, og det å ta opp joggingen etter 4mnd var bare å glemme..

Her må vi minne på hverandre å knipe! Legger ved link!
https://www.babyverden.no/gravid/bekkenbunn-og-knipeovelser/
Jeg husker de spurte, litt på tull trodde jeg da, på sykehuset om vi hadde begynt å knipe enda.. Tok ikke lang tid før jeg begynte husker jeg fikk tips av fysioterapeut, men tok det ikke veldig alvorlig siden jeg alltid har hatt tidenes partyblære.. Denne gangen har jeg allerede begynt. Så ofte jeg husker det!

Suuuperviktig! Skal få toåringen i seng nå, så blir det film og kniping :hilarious:

Hoppa på trampoline med nevøane mine i går. Trudde eg hadde stålkontroll, men tydelegvis ikkje. Knipe knipe!

Ja, her skal det knipes i vei! Må minne med selv på det også. Var helt elendig på det i første svangerskap, så denne gangen skal jeg knipe til jeg blir blå!

Noen som har noen gode rutiner for å huske på å knipe? Jeg er superflink i ca 3 dager, også glemmer jeg det litt...

Noen som har noen gode rutiner for å huske på å knipe? Jeg er superflink i ca 3 dager, også glemmer jeg det litt...
App med push-varsel! Jeg har en som heter PFEI, men søk på kegel inne på store, så kommer det opp flere alternativer.

Back
Topp