Når jeg fikk 2-3 på onsdag, er det for tidlig å håpe på 3+ i dag da? I følge flo appen er jeg 5+3 og i følge preglife er jeg 5+1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en digital test igjen og er 5+2 i dag. Har så lyst til å ta for å sjekke men er samtidig livredd for min egen reaksjon hvis den er mindre enn 3+.. Det er jo egentlig ikke helt sånn de funker..Vis vedlegget 265171
Det var ikke for tidlig!! Hurra
Åh, takk! Det var litt betryggende å lese [emoji4]Nei, helt perfekt! Min onestep viste såvidt farge.. Stoler heller på CB
Så gøy! Hvilen dag er du på?Vis vedlegget 265360
Der!! Nå er siste test tatt! [emoji16] [emoji28]
Nå skal lille spira bare klamre seg fast og bli der inne til mars [emoji177]
5+2 [emoji4]Så gøy! Hvilen dag er du på?
Æsj! Tok en digital forrige torsdag (28. juni) som viste 2-3. Tok ny digital i dag som fortsatt viste 2-3. Er 5+1 i dag. SÅ skuffet og angster vilt over at jeg kommer til å miste. Er ikke annet å gjøre enn å vente å se hva som skjer...
Er så kjedelig at man hele tiden bare må vente å se, og ta alt som det kommer. Jeg er også redd i dag, og føler på det samme.
Du får prøve igjen om noen dager. Håper du ikke har noe å bekymre deg for!
Veldig kjedelig at dette ligger utenfor vår kontroll! Som den kontrollfriken jeg er så er det mildt sagt frustrerende. Får prøve å tenke positivt og ta en ny test på fredag.
Tar dere disse testene av en grunn nå?
Eller bare får å få 3+?
Jeg har sett at flere ikke får 3+ før uke 6 osv. Så må ikke bekymre dere for mye, viss det ikke ligger noen grunn bak
Tar bare for å få 3+, og vet innerst inne at det er store variasjoner her. Får bare prøve å slappe av og tenke positivt. Om det ikke går veien så er det fint lite jeg kan gjøre med det uansett.