Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har hcg steget i hvertfall!Fikk denne i dag [emoji813]red
14dpo/ 1dag etter ikm/ 4+1.
Vis vedlegget 263572
Ikke tatt digital enda. [emoji51][emoji85]. Føles liksom ikke helt ekte uten den men skal forsøke å vente på 2-3 og 3+.
Gratulerer! Har aldri prøvd meg på digital, men i dag kjøpte jeg to og tenkte jeg skulle ta den første på ikm som er fredag [emoji16] Veldig rart å tenke på at jeg allerede har visst om bittelille i to dager også er ikm på fredag..Vis vedlegget 263572
Ikke tatt digital enda. [emoji51][emoji85]. Føles liksom ikke helt ekte uten den men skal forsøke å vente på 2-3 og 3+.
Allerede mange her inne [emoji16] joiner foreløpig, litt usikker på om det blir mars eller februar på oss. Men håper så veldig på mars for da er min bursdag [emoji1303] Vis vedlegget 263585
Gratulerer [emoji4]Allerede mange her inne [emoji16] joiner foreløpig, litt usikker på om det blir mars eller februar på oss. Men håper så veldig på mars for da er min bursdag [emoji1303] Vis vedlegget 263585
Allerede mange her inne [emoji16] joiner foreløpig, litt usikker på om det blir mars eller februar på oss. Men håper så veldig på mars for da er min bursdag [emoji1303] Vis vedlegget 263585
Den digitale ble tatt 12dpo(ikke morgenurin)
Gratulerer så mye! Du har en veldig spennende tid foran deg [emoji4]Testet for første gang i går, 20/6-18. Dag en av forventet mens... er enda i sjokk og veldig forvirret.. [emoji14] dette er første gang jeg har vært gravid
Vis vedlegget 263650Vis vedlegget 263651