• Gratis babypakker

Isabellabl96

Blir kjent med forumet
Julikulene 2020
Hei!

Tenkte vi kunne lage en tråd her, hvor man får tak i gratis/ billige babypakker :):)
 
De som jeg har vært å fått hos tidligere og som jeg skal hente denne gangen er:
Apotek 1
Rema 1000
Kiwi
Skal prøve på skoringen sin
Go boken har også
Så det er mange å velge imellom.
Blir å henter til sommeren
 
De har en nettside hvor de samler de fleste babypakker som heter babypakker.no du kan jo sjekke der
 
Fra forrige svangerskap huske jeg hentet fra
Apitek
Rema 1000
Kiwi
 
Jeg har hentet alle på apoteket, kiwi, rema 1000, skoringen, barnas hus :hilarious: bare la inn en litt tidligere termin, for er redd jeg ikke orker eller husker senere:hilarious:
 
Jeg har hentet alle på apoteket, kiwi, rema 1000, skoringen, barnas hus :hilarious: bare la inn en litt tidligere termin, for er redd jeg ikke orker eller husker senere:hilarious:

Lurt! Det er 3 mnd før, ikke sant?
Hva var det hos barnas hus sin pakke?:D
 
Jeg har hentet alle på apoteket, kiwi, rema 1000, skoringen, barnas hus :hilarious: bare la inn en litt tidligere termin, for er redd jeg ikke orker eller husker senere:hilarious:

Bor på et for lite sted til å slippe unna med det :hilarious:
 
Jeg har hentet alle på apoteket, kiwi, rema 1000, skoringen, barnas hus :hilarious: bare la inn en litt tidligere termin, for er redd jeg ikke orker eller husker senere:hilarious:

Gud, jeg har hatt så lyst å hente og syntes det er så teit at man må vente! Er så redd for å glemme det. Takk for tips, skal gjøre det samme :D
 
Skoringen er tomme for babypakker nå, vet ikke når de får inn nye.

Jeg har henta fra Rema1000, Barnas Hus, Kiwi og Apotek1.

Apotek 1 sin pakke var vel den som skuffest mest. Fikk en smokk, en tester pakke med bleier, en pakke med våtservietter og en med tørre og en tåteflaske. Vet innholdet på denne kan variere.

Fikk med noen testere av produkter også, men de er så små at de bare kan brukes en gang, så føler ikke man får noen feeling på om produktet er bra eller ikke. Den ene testeren var en brystvortekrem, den inneholdt 100% lanolin. Altså 100% sauefett. Lanolin finnes i utrolig mange babyprodukter og er et stoff mange viser seg å reagere på. I tillegg er det ikke noe særlig fuktighetsgivende, det legger seg kun som en barriere på huden.

Skulle ønske coop også hadde en babypakke!

Når man henter gratis bleiebøtte fra Barnas Hus så får man også tilbud om å kjøpe 3pk refills til 199,- istedenfor 299,- noe som er et ganske bra avslag.
 
Back
Topp