• Drømmen om lillebrøster •

Hurra for 10 uker❤️❤️ Slike jordmødre er gull!! Min jordmor har permisjon til Januar, tar videreutdanning i ultralyd! Heldigvis kommer hun tilbake i stillingen sin når hun er ferdig, slik at vi får henne i neste svangerskap også!
 
Hurra for 10 uker! Foster! Det er en viktig milepæl, det :D ❤️ Så utrolig kjipt at jordmor skal ha permisjon :( Synes ikke jordmødre skulle få lov å ta verken permisjon eller ferie eller noe som helst :hilarious: Håper du får en god erstatter ❤️
Virkelig :D Haha helt enig! De hører jo hjemme der, så bare tull at de skal ha noe liv utenom :hilarious: Kan akseptere at hun har 50/50 på føden/helsestasjon, men noe mer enn det er vanskelig gitt :hilarious:
 
Gratulerer med 10 uker! Det går unna! Håper du får en fin jordmor til høsten også. Jeg var veldig heldig med min nå.
Tusen takk :D Ja det håper jeg også! Veldig synd at hun blir borte, men det kan jo være at en av de andre er like gode :)
 
Hurra for 10 uker❤️❤️ Slike jordmødre er gull!! Min jordmor har permisjon til Januar, tar videreutdanning i ultralyd! Heldigvis kommer hun tilbake i stillingen sin når hun er ferdig, slik at vi får henne i neste svangerskap også!
Det er de virkelig! Åå så heldig du er! Skulle ønske min kunne utsatt permisjonen sin i 6 mnd, iallefall for min skyld :hilarious:❤️
 
Gratulerer med 10 uker! :D
 
10 + 6
Da har jeg hatt min første time hos jordmor for denne gang, og jeg gråter litt innvendig av at hun ikke skal følge meg! Hun er bare så fantastisk, så det er nesten så jeg vurderer å gå til legen på de andre kontrollene fordi jeg ikke har helt sansen for den andre jordmoren som holder til her :hilarious:

Alt er iallefall tipp topp! Livmoren er nesten oppe med navlen allerede, det hadde jeg aldri trodd, men når jeg våkna på morgenen i går var der en tydelig bulk nederst på magen (litt pressa fram av blæra, men likevel :hilarious:). Hun kava en stund med æ finne hjertelyd, men på forsøk nr 2 fant hun den med en gang ❤️ I tillegg henviste hun meg til en ny ul i uke 12, så da slipper vi å gå privat! Det var jo en skikkelig bonus :D

Vi snakka om løst og fast og hele historien min i nesten 1,5 time, og jeg føler meg nesten 10 kg lettere. Hun er mer som en blanding mellom psykolog/jordmor/lege, men mest av alt medmenneske og i fare for å gjenta meg selv er jeg sååå lei meg for at hun drar :(

Nå er jeg 100% sykmeldt ut uken, men hun anbefalte meg å være sykmeldt de tre siste ukene før jeg tar ferie også. Så jeg kommer nok til å gjøre det. Imorgen skal jeg innom jobb også for å legge en plan videre, så det er mye å tenke på for tiden!

Ellers er alt ganske bra. Formen er mye bedre, selvom jeg fortsatt er en del kvalm og er mye trøtt, men nå er det endelig mer eller mindre levelig. Jeg er gravid, og det begynner faktisk å gå opp for meg at vi snart har baby i hus igjen ❤️
 
Sånn jordmor er gull verdt! Høres ut som hun jeg går hos, suveren dame!

Nå er det bare et par uker igjen av første trimester jo. :D
 
Åh, så glad for å høre at du blir så godt tatt vare på ❤️ Selv om jeg skjønner at det må være litt bittersøtt når du vet hun ikke kan følge deg hele veien :( I alle fall helt knall at hun henviste deg til UL :D Det eeer så gøy at dette går veien!! ❤️ Unner deg det av hele mitt hjerte :love7
 
Sånn jordmor er gull verdt! Høres ut som hun jeg går hos, suveren dame!

Nå er det bare et par uker igjen av første trimester jo. :D
Virkelig! Så heldig du er, sett pris på det!! :hilarious:
Ja tenk det! Plutselig gikk tiden litt fort gitt, og jeg gleder meg mye til å fortelle det til folk rundt! Jaggu ikke enkelt å gå å bære på denne hemmeligheten :hilarious:
 
Åh, så glad for å høre at du blir så godt tatt vare på ❤️ Selv om jeg skjønner at det må være litt bittersøtt når du vet hun ikke kan følge deg hele veien :( I alle fall helt knall at hun henviste deg til UL :D Det eeer så gøy at dette går veien!! ❤️ Unner deg det av hele mitt hjerte :love7
Ja det er superkjipt! Menmen, jeg skal nok klare meg, så får vi håpe hun har vakt den dagen jeg tramper inn på føden ;)
Ikke sant! Alt er som det skal, og det er helt merkelig! Nesten for godt til å være sant, men synes vi fortjener litt hell nå ❤️ Takk vennen ❤️
 
Det er hun virkelig! Hun er liksom så folkelig, og enkel å ha med å gjøre. Unner alle en sånn jordmor!
Det å ha en støttende jordmor tror jeg kan være redningen for mange, feks mtp evt depresjoner som kan forekomme.
 
Det å ha en støttende jordmor tror jeg kan være redningen for mange, feks mtp evt depresjoner som kan forekomme.
Helt enig! Jeg vet her er en annen jordmor som er helt stikk motsatt av min. Hun virker veldig usikker, kan ikke svare på spørsmål og sier ofte «det får du nesten føle på selv». Det går jo ikke an! Veldig glad jeg er andregangs nå, for skal fint klare meg uten hun jeg har gått til. Men stakkars alle førstegangs som må gå til hun andre :arghh:
 
Jeg har også vært hos en jm jeg tenkte "godt jeg ikke er førstegangs", det fine var at jeg deretter gikk over til en helsesøster hvor jeg også var glad jeg ikke var førstegangs....
 
Back
Topp