• Drømmen om lillebrøster •

Ikke optimalt, men perfekt om det skjer likevel tenker jeg.
Baby trumfer dato.

Jeg er ikke helt happy - snappy med at min yngste er født 25,12 men glad det faktisk vippet de to minuttene over midnatt i alle fall.
Baby trumfer uten tvil dato! Så skulle det skje tar vi i mot med åpne armer ❤️

Hehe ja det kan jeg bare tenke meg! Er det en dag på et helt år man ikke vil føde så er det julaften :oops:
 
Det er helt sant! Tiden flyr jo avgårde så snart er vi i april ❤️ Nei har styrt syklus, så det går heldigvis an å time det litt etter det, bare ikke kontrollene før havner i påskeuka så er vi nok good to go! Krysser fingrene for det iallefall :nailbiting: Åh ja tenk om da! Det hadde vært fantastisk ❤️

Bra å kunne time litt da! Så er sikker på at dette ordner seg :)
 
Hærlighet.. Har brukt den siste timen nå på å lese hele min gamle dagbok! Er så rart å lese alt jeg har skrevet. Jeg var gravid liksom, det føles ut som et annet liv :rolleyes: Får virkelig håpe vi får oppleve alt det en gang til! Bare minus alle plagene. Herrefred, hadde helt glemt hvor ille det var på slutten :nailbiting: Nei huff. Vi SKAL i mål med sistemann! For ja, det blir sistemann.. Med mindre vi fortsatt har egg på frys da, da blir en evt nr 3 en fin bonus ❤️
 
Hoho, det er mange sider! Men fint og vondt og alt mulig å se tilbake da :Heartred Dere skal oppleve det igjen, det er jeg sikker på! Og jeg gleder meg til å følge deg i mål :)
 
Det er akkurat det :hilarious: Sitter vel med en positiv test om noen uker med termin på julaften :hilarious:

Hehe ja ikke sant! Det er jo typisk :rolleyes:
Det hadde vært så bra det!
 
Hoho, det er mange sider! Men fint og vondt og alt mulig å se tilbake da :Heartred Dere skal oppleve det igjen, det er jeg sikker på! Og jeg gleder meg til å følge deg i mål :)
Ja det er det, synd denne har over 200 sider mer! Veldig morsomt å lese, da det var mye jeg hadde glemt. Angrer veldig på at jeg sletta fødselshistorien da, det hadde vært gøy å lese den igjen da det er mye jeg har glemt av det også. Men snart skal vi lage nye slike minner ❤️
Takk i like så! Det skal bli et helt nytt og veldig spennende kapittel for oss begge :happy:❤️
 
Ja det er det, synd denne har over 200 sider mer! Veldig morsomt å lese, da det var mye jeg hadde glemt. Angrer veldig på at jeg sletta fødselshistorien da, det hadde vært gøy å lese den igjen da det er mye jeg har glemt av det også. Men snart skal vi lage nye slike minner ❤️
Takk i like så! Det skal bli et helt nytt og veldig spennende kapittel for oss begge :happy:❤️

Ja, tror nesten jeg må forsøke forsøke å spare på noe av denne dagboka når dette en gang er over på en måte, er så mange umiddelbare tanker og opplevelser på godt og vondt, som jeg kommer til å glemme hvis ikke! Men gleder meg mest til den delen som skal starte nå ja :Heartred
 
Ja, tror nesten jeg må forsøke forsøke å spare på noe av denne dagboka når dette en gang er over på en måte, er så mange umiddelbare tanker og opplevelser på godt og vondt, som jeg kommer til å glemme hvis ikke! Men gleder meg mest til den delen som skal starte nå ja :Heartred
Ja det er noe helt eget altså. Tenk å kunne lese tilbake på alt det vonde og tenke at det nå er over ❤️ Gleder meg veldig til den dagen!
 
Ja det er noe helt eget altså. Tenk å kunne lese tilbake på alt det vonde og tenke at det nå er over ❤️ Gleder meg veldig til den dagen!

Åh fy søren, får helt sug i magen av tanken, tenk at det kommer til å være over en dag! Gleder meg helt vilt!
 
Nå SKAL dere i mål!! Dermed basta! ❤️
 
Nå SKAL dere i mål!! Dermed basta! ❤️
Ja altså, nå må vi vel ha fått vår dose uflaks? Tok den første pillen med pergo idag (for aller siste gang), så føler jeg iallefall vi gjør noe mens vi bare venter, selvom det nok er bortkasta. Bedre enn å bare kaste i boss iallefall :rolleyes: Men nå er det straka vegen i mål ❤️
 
Ja altså, nå må vi vel ha fått vår dose uflaks? Tok den første pillen med pergo idag (for aller siste gang), så føler jeg iallefall vi gjør noe mens vi bare venter, selvom det nok er bortkasta. Bedre enn å bare kaste i boss iallefall :rolleyes: Men nå er det straka vegen i mål ❤️
Jepp, jeg mener så absolutt at dere bør ha opplevd nok uflaks nå. Og skjønner veldig godt at du prøver pergo. Det blir for dumt å la den gå til spille, og det skader jo ikke å prøve. Krysser fingrene for et ventemirakel ❤️
 
Jepp, jeg mener så absolutt at dere bør ha opplevd nok uflaks nå. Og skjønner veldig godt at du prøver pergo. Det blir for dumt å la den gå til spille, og det skader jo ikke å prøve. Krysser fingrene for et ventemirakel ❤️
Ja jeg har fortsatt troa på at 2019 skal bli vårt år, selvom det hadde en tøff start ❤️ Kan ikke la den gå til spille nei selv om sjansene sikkert er under 1% :rolleyes: Ja tenk om, et lite julemirakel ❤️
 
Det har vært så sykt deilig å være sykmeldt nå de siste dagene! Misforstå meg rett, jeg gleder meg veldig til å komme inn i hverdagen igjen, men jeg har virkelig fått brukt tiden på meg selv og det som gjør meg selv godt!
De siste to ukene ish har jeg ikke merka noe til såret, og jeg har endelig klart å begynne å bevege meg normalt igjen. Har gått masse turer og vært sykt mye sammen med vennene mine, og jeg sier det bare, de er virkelig verdens beste venninnegjeng ❤️
Jeg har også hatt tid til å rydde hus, med stor R! Har rydda i skuffer og skap på absolutt alle rom, og sortert, kasta og skal gi bort mye. Idag var det klesrommet sin tur, og jeg fylte 15 poser med klær og sko som skal sendes bort. Nå gjenstår bare litt småplukk her og der så er vi helt ajour! Det føles så bra! Både for kropp og sjel. Det er ikke greit å ha OCD :hilarious:
Vet ikke hva jeg vil med dette, men jeg har det ganske greit tross alt dritt (skjønner ikke hvordan det er mulig men), og har brukt tiden og jobba mye med tankene mine. Herifra kan det kun gå en vei, og det er oppover og i mål ❤️ Heia meg!
 
Heia deg!! Så herlig å lese ❤️
 
Back
Topp