– Unge gravide får flest strekkmerker

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
upload-13bv-strekkmerker980x549-jpg.51829

– Min opplevelse er at det er unge kvinner som gjerne er tandre i huden som får flest og mest hissige strekkmerker, sier jordmor Grethe Teigen til Babyverden.

Les artikklen og se bildene her http://www.babyverden.no/Nyheter/-Unge-gravide-far-flest-strekkmerker/

Har du strekkmerker?

Jeg er i hvert fall gammel gravid - haha (31 med første og 33 med andre) - og har foreløpig ikke fått et eneste strekkmerke ;)

Jeg er 22 år og i uke 32, og har ikke fått noen strekkmerker så langt. Er slank med har alltid hatt stretchy hud på hele kroppen. Eller, jeg har fått litt på puppene, som har gått opp en cup så langt. Får nok mange der når melka kommer. :( 65 I nå. Hjelpes...

Var 18 med nr 1 og fikk maaange. Fikk mange lenge før magen kom skikkelig.

Jeg var 22/23 med første, fikk ingen strekkmerker.

Var 17 med første og fikk et par stk på magen og under brystene, er nå 22 og ser det begynner å komme litt flere strekkmerker..

Er nettopp fyllt 21, og var helt sikker på å få mange strekkmerker ettersom jeg fikk strekkmerker på lår og hofte da jeg var 12, men er i uke 36 nå og ikke fått et eneste ett :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var 20 når jeg fikk første, men hadde nesten ikke mage når hun ble født i uke 30 så fikk ingen merker da. Var 30 når nr 2 kom og fikk en på hver side på hele 1 cm de siste dagene før han ble født. Er nå 32+4 og ser at det kommer sånne små på 1 cm på samme plass nå også, og håper det blir med det. Smurte meg med krem hver dag sist, og ikke noe denne gangen, men nå kom kremen frem i går når jeg så det kom litt allerede nå :p

Back
Topp