– Unge gravide får flest strekkmerker

Er man ung når man er 28 :O

Hjelpes, litt strekkmerker må man vel regne med, men ouff jeg håper jeg slipper unna så mye..
 
Når jeg var gravid som 20 åring fikk jeg ett par strekkmerker på innsiden av låra og noen på den ene puppen.. Med nr 2 når jeg var 24 fikk jeg ingen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da satser jeg at på mine 28 år at jeg er så gammel, at det til og med fjerner noen som allerede er kommet under en evt graviditet :p
 
Jeg var 24 første gang og fikk en del strekkmerker. Håper jeg kan bruke dem om igjen denne gangen :p
 
Ble gravid med første som 21åring og gravid med andre som 23åring. Jeg fikk absolutt ingen strekkmerker. Så det er bare vås ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gravid som 18åring første gang, fikk en god del strekkmerker flere steder på kroppen, men heldigvis ikke kjempestore og ikke over navlen på magen :) håper jeg bare kan bruke de samme om igjen ved neste graviditet :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Førsta graviditet 27 fikk litt strekkmerken på magen. Nå e det blitt enda mer i denna graviditeten e bara 21 uker, ikkje kjekt,
 
Dette føler jeg er veeeeldig individuellt, kommer ann på gener og hvordan huden er. Og ikke minst hvor stor magen er, og hvordan man ser ut før man blir gravid.
masse faktorer som spiller inn her, og ikke flr å snakke om yngere hud strekker seg enklere. :)
 
Jeg var 35, 37 og 39 da jeg fikk mine og har ikke et eneste strekkmerke.:)
 
jeg var 22 og nesten 28 da jeg fikk mine 2 og jeg fikk strekkmerker med begge to, og de eldste ble røde igjen og jeg fikk noen nye da jeg fikk nr 2 :)
 
Jeg var 29 år og fikk to ørsmå striper under navlen mens jordmor lå oppå magen min og presset under fødsel..
 
Var 22 år og ingen strekkmerker. Har nok litt med hvilken type hud man har, gener og hvor stor magen blir :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ingen. 23 og 29/30 år. Har ikke lys og tander hud
 
Jeg var 18 og fikk en del på magen og puppene. Håper at jeg er ferdig strekt nå og slipper unna :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg var 25/26, har skikkelig blek og tander hud (nesten gjennomsiktig :p ) og fikk ikke et eneste merke....
 
Jeg var 22 år med førstemann, fikk ingen strekkmerker. Venter nr 2 nå og er akkurat fylt 27 år, og har fortsatt ikke fått noen. Moren min har 4 barn og heller ingen strekkmerker.
 
Har ingenting med det å gjøre. Strekkmerker har noe med hvor stor magen blir i forhold til hvor elastisk huden er, i tillegg til at hormoner spiller en enorm rolle.

Alder har absolutt ingenting å si, så dette er noe realt vås.
 
Fikk strekkmerker med nr 1 i uke 37. Var da 22 år.
Med nr 2 som jeg fikk når jeg var 25 fikk jeg ingen (men så var den lille 2 kg mindre enn förstemann og jeg hadde betydlig mindre mage)
 
Back
Topp