øyenskygge

Annicken

Forumet er livet
åssen øyenskygge bruker dere ??

jeg bruker en krem sak under som skal hlde lenger på sminken og d gjør den, men ikke godt nok..

tenkte kjøpe meg litt sminke, helst ikke svinedyr, alltid hennes og maurits som regel jeg går på;P når d gjelder mascara og øynskygge.... ikke pudder og slikt men...

Pleier å bruke Dior eller Chanel, men grunnet litt økonomiske eh.. trangheter.. så kjøpte jeg Isadora tror jeg..
Sitter helt greit, men hadde jeg husket å bruke primeren (den kremen man har under ja..), så hadde den nok sitti lenger..
Bruker primer fra elizabeth arden tror jeg.. orker ikke gå ut på badet og se..
max factor har også greie øyenskygger...

ORIGINAL: Annicken

åssen øyenskygge bruker dere ??

jeg bruker en krem sak under som skal hlde lenger på sminken og d gjør den, men ikke godt nok..

tenkte kjøpe meg litt sminke, helst ikke svinedyr, alltid hennes og maurits som regel jeg går på;P når d gjelder mascara og øynskygge.... ikke pudder og slikt men...

har du prøvd Oriflame?
Meget gode produkter til overlevbare priser!!

hva koster denne greia man har under øyeskyggen og hvor fåes det kjøpt??

den jeg har er fra clinic (tror jeg d heter) på parfymeri =)=)  slags lys brunkrem, liten tube =)=)  den var ikke så dyr, hatt den driiiiiiiiiiiiit lenge =)=)

ORIGINAL: Annicken

den jeg har er fra clinic (tror jeg d heter) på parfymeri =)=)  slags lys brunkrem, liten tube =)=)  den var ikke så dyr, hatt den driiiiiiiiiiiiit lenge =)=)

thank you[:D]

bruker isadora og bodyshop! og billig sminke fra h&m[:D]

Hei du,

Har jobbet en del med make-up og dyrest er ikke alltid best. Jeg liker f. eks ikke øyenskyggene til Chanel, men er kjempefornøyd med duo-skyggene til Loreal med litt skimmer i. Enkle å legge på og sitter godt. Kjøp gjerne en duo med en lys farge i og legg den over hele lokket og opp til brynet (en base). Det gjør at de mørkere fargene sitter bedre.

Lykke til!

Håper du finner "din" skygge [:)]

Bruker Isadora øyenskyggene jeg! Syns de funker kjempe bra på meg ihvertfall[:)]

ORIGINAL: Sicily

Bruker øyeskygger fra IsaDora. Det går mye av det, så gidder ikke kjøpe så dyrt.. Syns de dekker godt og sitter bra, jeg.

Artdeco sin øyenskyggebase er super! Koster ikke mer enn rundt 80 kr på Esthetique og får alle øyenskygger til å sitte som støpt [:)] 
(En annen løsning er å bruke et tynt lag consealer under isteden)

Personlig foretrekker jeg Guerlain, Dior og Lancôme sine skygger.

(Ps. På Strawberrynet.com koster ikke Feks Lancôme sine skygger mer enn det du hadde betalt for en mye billigere en her hjemme [:)])

Synes så definitivt at Dior sin er best, meeeen den er ganske dyr da.. 210 kr for èn farge .. men holder jo kjempelenge da [:)]

Back
Topp