øyekatarr?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014

vært sånn etter duppen i dag og verker og verker..

har hørt at d er vanskeligere å få medisin mot øyekatarr nå, men fikk med en gagn av fastlegen.. hvordan er de åpent i jula egentlig?
kjenner d klær og begynner å få litt vondt, så frykter å våkne med opphovna pyne å igjenverka eg også[8|]

Kok opp vann og avkjøl og rens øyet med bomullsdott og vannet flere ganger til dagen [:)]

Jentå mi har nettopp hatt det [:)]

Jeg har nettopp hatt nesten 4 uker i strekk blei det, prøvde 2 typer dråper og salve, men lindra kun mens jeg drypte. Kom tilbake så fort jeg slutta, og ja, jeg drypte mer enn lenge nok før jeg avslutta i følge legen. Da jeg ringte legen første gang var øyet rødt, hovent og fullt av gult gugg. Fikk ikke øyet opp så gjenklistra var det. Da var det null problem, men de gir helst ikke om det bare er rødt og vesker litt, da avventa dem litt var beskjeden jeg fikk.

Legen ville ha meg inn om det kom tilbake igjen, noe det gjorde. Men hadde ikke tid så bare utsatte det. Bare vaska med fuktig bomullsdott på jobb for å lindre, med avkjølt kamillete hjemme. Forsvant etter halvannen uke.

Back
Topp