M MLS Glad i forumet 19 Jun 2006 #1 hvordan farge har babyene deres? jeg har grønne, pappaen brune og Johannes har blå....
BIBBI3 Forumet er livet 19 Jun 2006 #2 Venter spent på fargen på øynene til Benjamin for fargen blir ikke sikker før de er nærmere ett år. Foreløpig er hans mørk blå, mens jeg har grå og faren har lysbrun/grønne med litt blått i.
Venter spent på fargen på øynene til Benjamin for fargen blir ikke sikker før de er nærmere ett år. Foreløpig er hans mørk blå, mens jeg har grå og faren har lysbrun/grønne med litt blått i.
N nemi.marselia Forumet er livet 19 Jun 2006 #3 typen har brune æ har blå å fåreløbi har Katarina knall blåe, (trur di bi blå)
dite Forumet er livet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 19 Jun 2006 #4 Jeg har brune og mannen min har blå, alle jentene våre har brune og gutten har blå... men nå ser det ut til at Linea får blåe også...venter spent[:)]
Jeg har brune og mannen min har blå, alle jentene våre har brune og gutten har blå... men nå ser det ut til at Linea får blåe også...venter spent[:)]
T *Tøtta81* Forumet er livet 19 Jun 2006 #7 både æ å sambo har blå,, spent på ka mariell får, men d bli vel blå der å tenke æ..