øye-katar/betennelse

Tale09Henny11

Elsker forumet
våknet opp i dag tidlig med et igjenklistret øye, det har i løpet av dagen vært litt hovent, rødt, og ser til tider tåkete på det.

kan ikke tenke meg annet enn at det er en betennelse eller katar. har ei jente som har vært veldig plaget av det i løpet av første leveåret.
så er jo typisk at jeg får det nå, når hun har vært fri en stund, så blir vel hun også smittet igjen.

Neei, det er noe herk!!! Håper jenta di klarer seg, for vi har det på jenta vår her, og det er ikke noe morsomt!!

God bedring!![:)]

hvis du kjøper øyedråper på apoteket og skyller øye godt, så pleier det å hjelpe.
god bedring[:D]

og ikke gnikk deg på det øye du har betennelse og på andre øye eller andre ting. viktig med god hygiene[:)] 

ORIGINAL: Julia09

Neei, det er noe herk!!! Håper jenta di klarer seg, for vi har det på jenta vår her, og det er ikke noe morsomt!!

God bedring!![:)]

Huff det er ikke godt!!!! Jeg hadde det forrige uke, prøvde først å vaske med lunkent vann eller øyevann, men måtte til slutt få salve av legen. Hadde da meget kraftig øyebetennelse etterhvert på begge øynene. Vondt og ubehagelig er det...god bedring:)

Back
Topp