øverst på magen

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Hei lurte på om noen av dere er knall hard øverst på magen om kvelden. Jeg er det, men lurer litt på hvorfor man blir det. Jeg er jo "bare" 14 uker på vei.

Noen som vet??

holdefastklem fra lille snodig

Jeg synes liksom hele magen min er ganske hard jeg[8|]Har liksom ikke tenkt ut at det er grunn for det[8|]kanskje noen andre vet...

Er det jeg og, hele magen er veldig hard om kvelden. Den er ikke så hard tidligere på dagen. men jeg vet heller ikke hvorfor det er sånn....

Jeg føler meg også hard øverst på magen, men jeg har trodd at det har noe meg fordøyelsen å gjøre, at det er tarmene som er harde.

jeg veit..det er magen som trimer seg el hva jeg nå skal kalle det!!
spurte jordmor om det og hu sa att kroppen allerede så tidelig trente seg til fødselen og da ville magen bli hard..det sjer oftes på kvelden for da er det som oftes stille og rolig..

Trimmer seg, jeg forstod ikke helt det der jeg. Liksom hvordan....
Da er det ikke så høyt opp som jeg snakket om da eller hvor snakker dere om liksom? Nå følte jeg meg veldig dum.... [8|][:)]

det er et ord jeg brukte..trener seg til fødselen da..akkurat som rier lix..men det gjør ikke vondt..forsto du hva jeg mente da? er ikke den personen som er så flink til å forklare dessvere..
ORIGINAL: Hege77

Trimmer seg, jeg forstod ikke helt det der jeg. Liksom hvordan....
Da er det ikke så høyt opp som jeg snakket om da eller hvor snakker dere om liksom? Nå følte jeg meg veldig dum.... [8|][:)]

Back
Topp