hegemw Forumet er livet 25 Apr 2010 #1 hvem blir med?? meg serene kanutten bobbo? fano Imk88 hvem flere????
hegemw Forumet er livet 11 Mai 2010 #7 jepp, og jeg gleder meg :))) hvis det er flere som heng dere på
L lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015 11 Mai 2010 #8 Jeg vil gjerne være med, men er desverre ikke på assistert befruktning[&o]
Kanutten80 Gift med forumet 12 Mai 2010 #11 Signerer[:D] ORIGINAL: hegemw det er bare å henge seg på :)
hegemw Forumet er livet 18 Mai 2010 #12 ja jeg gleder meg serene :) blir koselig å kunne skravle litt igjen møtes på dollys som sist regner jeg med? kl 13?
ja jeg gleder meg serene :) blir koselig å kunne skravle litt igjen møtes på dollys som sist regner jeg med? kl 13?
L lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015 18 Mai 2010 #13 Jeg vet ingenting om når og hvor... Håper ikke jeg føler meg dum som blir med, når jeg ikke hører til her inne...
Jeg vet ingenting om når og hvor... Håper ikke jeg føler meg dum som blir med, når jeg ikke hører til her inne...
hegemw Forumet er livet 19 Mai 2010 #14 neida du er ikke dum som blir med oss selv om du ikke tilhører prøverørsgruppa, vi pleier å møtes på dollys dimples i sarpsborg, de åpner kl 13 søndag så da satser jeg på at vi møtes da.
neida du er ikke dum som blir med oss selv om du ikke tilhører prøverørsgruppa, vi pleier å møtes på dollys dimples i sarpsborg, de åpner kl 13 søndag så da satser jeg på at vi møtes da.
fano Gift med forumet 19 Mai 2010 #15 jeg vet ikke hvor det er så jeg håper på ar serene kan møte meg så vi kan ta følge [:D]