østfold omegan :)

veslemøy

Forumet er livet
VIP
heisan jeg lurer på om dere kunne vært intrisert i ett treff? hadde vært utrolig koselig og møte dere som er i samme sitvasjon og hygget oss i lag. 
jeg hadde kanskje håpet at sarpsborg var en fin plass vi kunne møtes så blir det ikke så langt for alle sammen? menne vet ikke om de har noen gode spise plasser ell noe der da :)
noen som er intr og kunne hjulpet til med og finne en god plass?
håpe det e flere som hadde synes det va koselig :)
 
JA! Det hadde vært koselig!! =) Jeg er med! Det er en gresk resturant i særp som har ganske god mat. Hvis ikke har vi jo alltids pizzan :)
 
veldig gla i gresk mat :) jeg får kanjse overtalt perle med også.. hun kan jo sitte på med meg :)
 
Ja :) Gresk mat = yummi!!! :) Er vel fler østfoldinger her inne vel? Spiller uansett ingen rolle hvor mange, bare vi er noen som er i samme båt som kan treffes :) Gleder meg allerede jeg!! :)
 
det var da særdeles lite fol fra østfold her :)
 
I´m from Østfold hehe....hadde vært koselig med ett treff ja...

Har bodd i særp i 8 år, men var aldri ute og spiste der hmmmm...skjerpings kanskje
 
hadde jo vært kjempe koselig :) la oss bli enige om en dato som passer for alle? 
 
Jeg er også fra Særp...litt sjenert på treff-fronten, men kan vel ikke skade å bli med. Jeg er ikke så ille god på å snakke med fremmede :P
 


Minny84 skrev:
Jeg er også fra Særp...litt sjenert på treff-fronten, men kan vel ikke skade å bli med. Jeg er ikke så ille god på å snakke med fremmede :P



Det gjør da ingenting :) bare nok en grunn til å bli med tenker jeg! :) Så BLIR vi kjent, og da er vi ikke lenger fremmede :)
 
jeg lider også av sosial angst men kommer seg fort når jeg først blir varm i trøyen :) jeg trenger bare og vite litt på forhånd så ska jeg ordne meg barnetilsyn. partalls helger e feks utmerket for meg :) mene partalls ukene he he
 
Back
Topp