øreverk.

IAmMine

Glad i forumet
har hatt vondt i det ene øret mitt i en uke nå. ikke sånn kjempevondt, men veldig plagsomt..
nevnte for mamma at jeg tenkte meg til legen imorgen for å sjekke om det er betennelse. men hun sa at hun ikke trodde gravide fikk antibiotika uansett så jeg bare kunne likeså godt vente til det gikk over av seg selv..[:'(]

stemmer dette?[8|]

Eg fekk no antibiotika for UVI, so kvifor ikkje mot øyrebetennelse tenker eg. Men ein UVI kan vel vera verre for fosteret enn ein øyrebetennelse. Men du kan jo og bli sjuk av øyrebetennelse, feber ol......så ta deg ein tur t legen du...hehe[:D]

har fått antibiotika både for bihulebetennelse og uvi mens jeg har gått gravid jeg iallfall. vet ikke hvordan det er med øreverk, men skader ikke å ta en tur itl legen om du har vondt.

Jeg fikk øredråper jeg.. [:)] Det hjalp veldig.. Dro ikke til legen før jeg hadde hatt vondt en ukes tid selv for jeg tenkte det kanskje gikk over, men når jeg fikk dråpene følte jeg det hjalp med en gang. [;)]

Jeg har også fått ørebetennelse. I går var det så vondt at jeg ringte legevakta. Der sa de at gravide kunne få antibiotika. Men de ville helst at jeg skulle vente litt å se om det ble bedre. Ble anbefalt paracet og saltvannsdråper. Er fortsatt vondt, men litt bedre enn i går, så håper det går over av seg selv.  

Back
Topp