øresus i forbinnelse med forkjølelse/ bihulebetennelse?

Meremer86

Forelsket i forumet
noen her som har hatt det? gikk det over, og hvor lang tid tok det? jeg har vært skikkelig forkjøla i ca 2 uker, og her om dagen fikk jeg skikkelig øreverk, øreverken gikk over etter 1 dag, men da kom det skikkelig øresus, kjenner jeg er skikkelig redd det ikke skal gå vekk:( har også bihulebetennelse, vet ikke om det kan ha noe med ørene og gjøre?
 
Da er det sikkert pga bihulebetennelsen, det går som oftest over når du er helt kvitt bihulebetennelsen.
 


Hege og Chris skrev:
Da er det sikkert pga bihulebetennelsen, det går som oftest over når du er helt kvitt bihulebetennelsen.


har du opplevd det samme eller?
 
Veit ikkje om eg tørr svare.. men eg hadde ein ørebet for 6 mnd sida, inkl bihulebet. Fekk kraftig øresus i begge ørene. Det i venstre har gitt seg, men har forsatt i høgre. Tidvis kraftig. Legen seie eg nok har fått tinitus
 


Neri83 skrev:
Veit ikkje om eg tørr svare.. men eg hadde ein ørebet for 6 mnd sida, inkl bihulebet. Fekk kraftig øresus i begge ørene. Det i venstre har gitt seg, men har forsatt i høgre. Tidvis kraftig. Legen seie eg nok har fått tinitus


:-( hoff.. har du vært mye plaga av ørebetennelser eller?
 


Senator Malin skrev:
Helt normalt.. :)



ja, håper det:) har du hatt det? hvor lang tid tok det før det gikk bort?
 
har det jeg også;) hadde det i fjor vinter og. Går over snart, ingen fare :)
 
Jeg pleier å ha øresus opptil en mnd etter jeg har blitt helt frisk fra forkjølelse, tett nese eller bihulebetennelse... men har alltid gått over...
 


snart2barnsmamma<3> skrev:


Neri83 skrev:
Veit ikkje om eg tørr svare.. men eg hadde ein ørebet for 6 mnd sida, inkl bihulebet. Fekk kraftig øresus i begge ørene. Det i venstre har gitt seg, men har forsatt i høgre. Tidvis kraftig. Legen seie eg nok har fått tinitus


:-( hoff.. har du vært mye plaga av ørebetennelser eller?



Nei, men eg fekk krystallsjuka nokre mnd før. Legen sa ikkje noko på det, men kanskje det har ein sammenheng...
 


LiljeBlomst skrev:
har det jeg også;) hadde det i fjor vinter og. Går over snart, ingen fare :)



ååååh...så godt å høre :D
 


Mammaen til Julie skrev:
Jeg pleier å ha øresus opptil en mnd etter jeg har blitt helt frisk fra forkjølelse, tett nese eller bihulebetennelse... men har alltid gått over...



ååååh..så deilig å høre :D men 1 mnd er ganske lenge da, men så lenge det går over, så er det jo greit ;)
 
Back
Topp