ørebetennelse?

turboquattro

Gift med forumet
jeg var skikkelig forkjøla med feber osv for 3 uker siden. hadde dotter, hørseltap og det sprengte i ørene i 2 uker. nå den siste uka har det rent blank væske som lukter dritt ut av ene øret. jeg er så og si døv på det øret og omtrent ikke hørsel på det andre øret eller. det svir, klør og gjør vondt i begge ørene (verst det som det renner væske ut av). er dette ørebetennelse?

Det er nok det,så ta deg en tur til lege sånn at du får medisin.

har nåk fått ørebetenelse og muligens en trommehinne som har sprengt, anbefaler deg å ta kontakt med legen
en ting ønh sier her er at en ska prøve å utligne trykke inni mellom ved å holde for nese og holde munnen lukket og så blåse for å utligne trykke i ørene

holde for nesen og holde munnen lukket mens jeg blåser har jeg gjort flere ganger daglig i 2 uker da jeg hadde dotter i ørene. er svimmel, øm og nummen i halve ansiktet.

bondekone skrev:
har nåk fått ørebetenelse og muligens en trommehinne som har sprengt, anbefaler deg å ta kontakt med legen
en ting ønh sier her er at en ska prøve å utligne trykke inni mellom ved å holde for nese og holde munnen lukket og så blåse for å utligne trykke i ørene

Enig !

Back
Topp