ørebetennelse

*Knalle*

Glad i forumet
noen som har veldig erfaring med det?? Hvor mange ganger skal man ha det i løpet av et år lissom. ??
Føler martine er født med det ass. nå er det 2 gangen på tre uker. Jeg blir sprøøøø og det blir sikkert hu å . gad

burde dere ikke legge inn dren da?
*uerfaren*

Stakkars, er jo så vondt og. Niklas hylte seg helt svett på nyttårsaften.. måtte bare dra på legevakta og konstantere en meget stygg ørebetennelse[:(]

Gå til doktor kvar gong og få det "registrert" i systemet. Vil tru du hadde fått henvisning til spesialist. Snuppa her hadde øyrebetennelse tre gonger på rett over et år då ho vart henvist.

Me kutta ut kumelk, både til drikke og i matlaging. Då me kutta ut melka hadde ho ein periode ho klaga for vondt i øyra kjempeofte. Etter me kutta melka, klaga ho for vondt i øyra 10 av 14 dager etterpå, og ikkje høyrt et ord om det seinare! Me kutta ut melk 8.november. Rett over nyttår hadde ho sin første forkjølelse i livet UTEN ekstrem hoste og vondt i øyra!! Eg skulder melka!!

Vil anbefale deg å prøve det. Absolutt verdt et forsøk! Koster lite å prøve, og lite tapt om det ikkje fungerer! Kan ikkje bli verre liksom [&:] Me bruker rismelk eller havremelk i staden, både å drikke og i matlaging.

Koselig bieffekt var alt skrytet eg fekk for matlaginga samtidig. Mannen min syns nemlig mat lagd med ris- og havremelk smaker mykje betre enn mat lagd med kumelk [8D]

takk for svar. jeg kan se den at det kan være melk , men og kutte ut den blir et BIG TIME problem.. hu er kalv. akkurat som mora.
Men vi fikk henvisning til øre,nese , hals nå så jeg får håpe de kan hjelpe oss.
dette er 5 dangen vi har dette og 3 med antibiotika.. hu hadde også veldig hovne mandler ..
Nå sover hu. etter en halv times grining fordi jeg kasta nista hennes, siden hu hadde slengt den i gulvet. ooo så deilig med trass.

ORIGINAL: *Knalle*

takk for svar. jeg kan se den at det kan være melk , men og kutte ut den blir et BIG TIME problem.. hu er kalv. akkurat som mora.
Men vi fikk henvisning til øre,nese , hals nå så jeg får håpe de kan hjelpe oss.
dette er 5 dangen vi har dette og 3 med antibiotika.. hu hadde også veldig hovne mandler ..
Nå sover hu. etter en halv times grining fordi jeg kasta nista hennes, siden hu hadde slengt den i gulvet. ooo så deilig med trass.

Vi hadde og øre barn kuttet ut å drikke melk, så ordnet alt seg, skulle vere uten melk ett år men vi begynte igjenn før og han har ikke hatt ørebet siden, så kutt først all drikking av melk ,+ hvitost på skive. om det ikke hjelder kutt all melk...men altså hos oss kuttet vi kun melke drikking og det hjalp.
Bedre det en å legge barnet i narkose for å få dren, dett er ikke noe gøy

Back
Topp