*Bobbo* Forumet er livet 22 Okt 2008 #1 Herregud, surrer litt i dagene her ser jeg. Todde 24 var imorra, men lykke til på fredag da. Åssen er det med deg om dagen?
Herregud, surrer litt i dagene her ser jeg. Todde 24 var imorra, men lykke til på fredag da. Åssen er det med deg om dagen?
twinanne Forumet er livet 22 Okt 2008 #2 Ja hvordan går det med deg, det er nok jeg som har vært litt fjern den siste tiden, har ikke helt fått med så mye fra deg de siste dagene. Hvordan ligger du ann i løypa nå?
Ja hvordan går det med deg, det er nok jeg som har vært litt fjern den siste tiden, har ikke helt fått med så mye fra deg de siste dagene. Hvordan ligger du ann i løypa nå?
J juli_spire Andre møte med forumet 22 Okt 2008 #3 Hei:) TUSEN TAKK FOR OMTANKENE!!!!!!!!! Joda det går no!! mye stikkinger i magen og er veldig oppblåst!! ser nesten ut som eg er gravid.... skal på UL på fredag, bli spennende,håper vi får komme til uttak neste uke[:)] Det er jo han som er problemet, så eg håper det er mange flotte egg der inne!!!!!!!
Hei:) TUSEN TAKK FOR OMTANKENE!!!!!!!!! Joda det går no!! mye stikkinger i magen og er veldig oppblåst!! ser nesten ut som eg er gravid.... skal på UL på fredag, bli spennende,håper vi får komme til uttak neste uke[:)] Det er jo han som er problemet, så eg håper det er mange flotte egg der inne!!!!!!!
*Bobbo* Forumet er livet 22 Okt 2008 #4 Krysser fingrene for mange flotte egg. [:)] Får oppdatere oss på fredagen da. Lykke til.