ønskernr2 = ubeleilig

ubeleilig

Gift med forumet
Hei, jeg har lenge brukt et annet nick. Jeg er ønskernr2. Men nå avslører jeg meg selv i og med at nærmeste familie allerede vet at jeg er gravid. Grunnen til at jeg var undercover var at noen kjente igjen det gamle nicket mitt forrige gang jeg var gravid og fortalte at jeg var gravid til svigerforeldrene mine før vi fikk fortalt det selv. Men fra nå av kommer jeg til å bruke Ubeleilig. 

Ikke meningen å lure noen. Var mer for egen del at jeg valgte å være en gammel bruker i forkledning. Så da kom jeg ut av skapet også og håper spira vil klamre seg fast 
 
Dette liker jeg ;)
 
kjenner jo igjen en del fra fs her inne og det er veldig koselig:) 
 
Kjenner meg igjen der ja.
 
Jeg har aldri skjønt hvorfor folk på død og liv skal fortelle sånt. Fint du føler du kan bruke ditt gamle nick nå da=) Jeg rakk ikke være så lenge på FS så begge nick er like nye for meg =)
 
Derfor jeg ikke tørr å bruke mitt gamle nick. Men folk kan nok finne ut hvem jeg er uansett om de virkelig vil, men satser på at folk ikke gidder det:)
 
Velkommen somm offentlig ut av "skapet"!
Hvorfor "ubeleilig" egentlig? Bare nysgjerrig jeg, du behøver ikke svare!
 
ubeleilig er en figur jeg har skapt i teatersammenheng og det har bare blitt sånn senere også. Blir lissom ikke kvitt frk. ubeleilig. Er litt ubeleilig innimellom;)
 


ubeleilig skrev:
ubeleilig er en figur jeg har skapt i teatersammenheng og det har bare blitt sånn senere også. Blir lissom ikke kvitt frk. ubeleilig. Er litt ubeleilig innimellom;)

Stilig! :-) Så du driver med teater du altså? Spennende da!

 


Tweak skrev:


ubeleilig skrev:
ubeleilig er en figur jeg har skapt i teatersammenheng og det har bare blitt sånn senere også. Blir lissom ikke kvitt frk. ubeleilig. Er litt ubeleilig innimellom;)

Stilig! :-) Så du driver med teater du altså? Spennende da!


jeg gjorde det før guttungen ble født. Dessverre lite tid til det nå med en i halv barnehageplass og 60% jobb. Men kanskje en gang igjen i fremtiden håper jeg.
 
Back
Topp