ønsker meg selv lykke til

Bina

Pine Bina
VIP
Første dag på jobb etter ferien [:'(] Kan ikke si at jeg gleder meg veldig mye [:(]
Ha en fin dag snupper

takk det samme[:)] 

Skal bare se at det går kjempe fint[:)] lykke til!

Lykke til[:)] Her er det ikke jobb før 10.august. Har hatt fri siden 17.juni[8D]

Lykke til, jeg har siste dag før ferien i dag jeg...

Lykke til [:)] Ingen ferie før 23.juli her - men da starter den KNALL med MUSE konsert!!! [:D][:D][:D][:D]

Lykke til, snuppa! Det går nok så fint skal du se! Kjekt å se kollegaer igjen sikkert[;)]

Det går nok kjempe bra.[:)] Lykke til.[:)]

går nok så bra!!
men lykke til![:D]

Lykke til[:)]

Overlevde dagen . har fått arbeidsoppgaver som er tilpasset meg[:D] egentlig ganske deilig, for da kan jeg ta mitt eget tempo og ta meg pauser når jeg har behov[:)] meen det var litt tungt å begynne igjen fordet

Så bra at de har tilpasset arbeidet etter ditt behov...Dette klarer du, *klapp på skulderen*[:)]

Så bra at de har tilrettelagt for deg! Da blir dagene mye bedre! [:D]

så bra at du har fått tilrettelagt arbeid!!![:D]
seff er det litt tungt å begynne igjen, å du er sikker tekstra trøtt og sliten om dagen[;)] men jeg er sikker på at du kommer til å klare det kjempe fint![:D]

ORIGINAL: Bina

Overlevde dagen . har fått arbeidsoppgaver som er tilpasset meg[:D] egentlig ganske deilig, for da kan jeg ta mitt eget tempo og ta meg pauser når jeg har behov[:)] meen det var litt tungt å begynne igjen fordet

Så flott da:):) selv om det blir litt tungt allikavel...

Back
Topp