ønsker ikke flere barn, ønsker ikke å gå gravid, ønsker ikke å føde

Vand

Forumet er livet
men blir litt trist når jeg tenker på at jeg aldri skal få oppleve "schwoppet" når ungen kommer ut fra ****!!! Det er en fantastisk følelse! [:D]

åååååhhhhh... blir oppriktig lei meg av den tanken...... alt jeg ikke skal få oppleve igjen..... [:o][X(] Kan begynne å gråte jeg ved den tanken kjenner jeg......

ORIGINAL: KathMor

åååååhhhhh... blir oppriktig lei meg av den tanken...... alt jeg ikke skal få oppleve igjen..... [:o][X(] Kan begynne å gråte jeg ved den tanken kjenner jeg......

du får jo nr 3 har jeg sagt[>:]

jeg savner det å gå graivid magen sparkene. føler jeg ble revet fra et halvt svangerskap...
å ha en normal barseltid.

men er helt ferdig.. at nok med bekymringer og fokuset på mat, pust

men kunne jo tenke meg en til men det skjer ikke...

ORIGINAL: *Skjønningene*

blikke trist heller jeg, savner kanskje permisjonstiden bare [:D]

tja...... joa................. hvis jeg hadde hatt en permisjonstid der jeg fikk sove om nettene, så savner jeg permisjonen også[8D]

ORIGINAL: Vand

PØBEL [8D] Når er det du regner med jente nr 3 kommer da?

Nei er litt som du sier, jeg vil nok ikke ha flere barn, 2 er mer enn nok for meg og James, hånden på hjertet ... men er jo ofte det som er resultatet av en gravidtet og påfølgende fødsel [8|][8D]

PØBEL [8D] Når er det du regner med jente nr 3 kommer da?

Nei er litt som du sier, jeg vil nok ikke ha flere barn, 2 er mer enn nok for meg og James, hånden på hjertet ... men er jo ofte det som er resultatet av en gravidtet og påfølgende fødsel [8|][8D]

nå går det noen år, og da får både du og missme en liten lillebror i flokken[;)]

Herlig følelse ja!!!![:D]

Grøsser av at jeg aldri skal gå i permisjon igjen jeg...[8D][;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Herlig følelse ja!!!![:D]

Grøsser av at jeg aldri skal gå i permisjon igjen jeg...[8D][;)]

bare vent du[;)]

Å, jeg savner å gå gravid, kjenne sparkene inni magen, savner det å få barnet på brystet etter fødselen og ikke kunne se seg mett på den lille babyen, savner permisjonstiden.... Hjertet mitt sier at jeg skal ha et barn til, men fornuften sier at det holder nå. Så får vi se hvem av dem som vinner.... Blir i alle fall flere år til.....

men blir litt trist når jeg tenker på at jeg aldri skal få oppleve "schwoppet" når ungen kommer ut fra ****!!! Det er en fantastisk følelse! [:D]

*grøss* Jeg likte absolutt ingen ting ved fødselen[:'(] Ikke "schwoppet" engang...[:o]

åh... torr d kommer mange flere barn på de fleste her inne jeg[;)] bare vent å se[;)]

Back
Topp