hegemw Forumet er livet 15 Jun 2008 #1 dere som er rugere og blir det denne uka kanskje, lykke lykke til. håper det blir mange gode nyheter nå altså, og det gjør det nok også :)))
dere som er rugere og blir det denne uka kanskje, lykke lykke til. håper det blir mange gode nyheter nå altså, og det gjør det nok også :)))
J Jane2 Elsker forumet 15 Jun 2008 #2 Takk for det Hegemw[:D] Krysser fingrene for oss alle jeg også[:)] Håper det går bra med deg også? Åssen er formen din?
Takk for det Hegemw[:D] Krysser fingrene for oss alle jeg også[:)] Håper det går bra med deg også? Åssen er formen din?
twinanne Forumet er livet 15 Jun 2008 #3 Lykke til alle rugere fra meg også, sender over litt babystøv til alle som trenger det:
*Bobbo* Forumet er livet 15 Jun 2008 #4 Masse lykke til med rugerne våre. Håper på mange positive tester. [:)]
N Nathaniel Andre møte med forumet 15 Jun 2008 #5 ORIGINAL: * Bobbo * Masse lykke til med rugerne våre. Håper på mange positive tester. [:)]
VilSåGjerne Forumet er livet 15 Jun 2008 #6 tusen takk alle sammen[:D] i morgen er det bare ett sifra tall på tickerten min[:D]
babyT Forumet er livet 15 Jun 2008 #7 Tusen takk alle sammen [:D] Jeg er inne i den siste nervepirrende rugeuka før testing, noe som kanskje vises på alle de rare trådene jeg klarer å lage her for tida [8|] Mannen er minst like spent som meg, så dere kan jo tenke dere hva det snakkes om her i huset for tida [;)]
Tusen takk alle sammen [:D] Jeg er inne i den siste nervepirrende rugeuka før testing, noe som kanskje vises på alle de rare trådene jeg klarer å lage her for tida [8|] Mannen er minst like spent som meg, så dere kan jo tenke dere hva det snakkes om her i huset for tida [;)]
N Nøsste Gift med forumet 15 Jun 2008 #8 Tusen takk for det......Håper spiren fester seg hos alle nå!!!!!!Og at vi får en babybooooom!!!!!!!!!!!!!
Tusen takk for det......Håper spiren fester seg hos alle nå!!!!!!Og at vi får en babybooooom!!!!!!!!!!!!!