ønskelistetråd

det er bare meg

Glad i forumet
Mailykke <3
Her alle som har meldt seg på kan skrive hva de ønsker seg/trenger/har lyst på/eller IKKE har lyst på (?), så blir det litt lettere når man skal handle til sin hemmelige venn ;-) Det er selvsagt lov å kjøpe etter egen fantasi også.

For de som trenger ideer kan jeg vise til denne tråden fra april: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18056590

Når det gjelder ønskelisten min/vår så venter jeg en liten prins og ønsker vel klær i størrelsen 62 og oppover (nøytral eller gutt). Har foreløpig ingen leker så det hadde vært koselig å få (gjerne myke).

Har nok av tepper og slike tekstiler ellers er det bare å gå løs.

Hmm... Ønsker hvertfall noe med guttefarger,veldig stas siden jeg har jente fra før [:)]

Bodyer
Sokker
Smekker
Sparkebukser
Små leker
Kosekluter

Det er jo alltid kjekt å få [:D]
Liker litt "tøffe" ting,er ikke så glad i blonder osv til gutt..

Jeg har sett over klær vi har, og funet ut at vi har nesten ingenting i str 50...
Ellers så har vi ingen kosedyr å sånn...
Egentlig mangler vi det meste... Bortsett fra sengetøy og tepper....

Vi venter en Prisesse...[:)]

Vi har igrunnen alt vi trenger da, siden vi har en kar på 2 år allerede.

Vet heller ikke kjønn på barnet..[&o][:)]

Kansje en ULLBODY i 68
Baby-leke, elsker Lamaze
Bomullslue HVIT
Babyhandkle med hette (nøytralt) evt fantoranghandkle fra "prinses"
Elsker KUER og GRISER (er bonde)

kommer kansje mer senere[:)]

Ønsker oss leker, sengetøy og klær som ikke er så "prinsessete" i str. 56 og oppover, mangler strømpebukser... Men blir veldig glad for alt^^ Ikke så glad i godis og sjokolade[:)] Venter ei lita jente=)

Hmm, vi venter jente å ønsker oss klær i str. 56 og oppover i "jentefarger" er veldig gla i rosa og lilla:D
Ønsker oss også koseklut...

jeg blir glad uansett hva jeg/vi får:D så bare å bruke fantasien her:):):):)

ønskeliste, vanskelig, blir jo glad for alt egentlig. Bebisen i magen har egentlig det meste, men koselig med noe nytt også da. Men tepper har vi mer enn nok av:-) Og klær i rosa har vi egentlig nok av også, men klær i lilla, brun ønsker jeg til bebisen ( str 56 og oppover), synes dogerikjoler er fint. kosebamse, sengetøy. Vi blir glad for alt, så bruk fantasien! :)
Lyst til å kjøpe en ting til meg også, så er jeg veldig glad i sjokolade (dumle snack bar, melkerull, firkløver)

Så, da har jeg kommet med en del forslag iallfall. Det er selvfølgelig ikke sånn at det må kjøpes fra de forslagene altså - bruk gjerne egen fantasi og "fyr løs" - det er bare gøy å få hemmelig gave i posten :-D

GLEDER MEG TIL Å FÅ PAKKE I POSTEN

Ønskeliste ja. Hmmm. Vi har mye i str 56,62 og 68. Så ønsker meg kanskje noe større enn det. Og har masse tepper. Jeg liker kosedyr da. Og leker.
Og siden at jeg har svangerskapsdiabetes og ønsker noe til meg selv. Håper diabetesen forsvinner når svangerskapet er ferdig så jeg ønsker meg litt smågodt[:D][:D]

Ønskeliste ja, er ikke helt sikker på hva vi ønsker oss. Blir gla samme hva som kommer i posten. Vi vet jo ikke hvilket kjønn det blir, så alt må jo være i nøytrale farger.

Vanskelig å ønske seg noe spesielt.. føler vi har det meste egentlig. Hvertfall av sengetøy og tepper og sånt..
Vi har ikke så mye veldig mye klær i str 50 kanskje.. men ellers er det jo bare spennende med en overraskelse i posten[:D] Venter en liten gutt forresten[:)]

Vi ønsker oss strømpebukser!! i str 56 [:)]

Langermede bodyer er også en suksess [:)]

Til meg kan man bruke fantasien[8D]
Blir glad uansett[:)]
Vi venter ei jente

vi har nesten ingen klær i guttefarger (jente fra før) kun noe i strl 50, så det tas godt i mot her...og vi har ikke en ENESTE strømpebukse enda faktisk [;)]
Ellers er det veldig spennende med en overraskelse da :) eneste vi har overflod av er smekker og gulpekluter, ellers er det fritt frem [:D] hihi

Venter en liten gutt, så ønsker noe som er gutte-relatert:) Alt er kjempe hyggelig å få, så bare bruk fantasien ;D Men om jeg skal komme med spesifikke ønsker kommer det litt her:

- Har egentlig det meste av klær, men om det skal kjøpes inn hverdagsklær elsker jeg den litt rocka/tøffe stilen, cardigan, skjorte og mjuk dongeribukse. Liker IKKE med masse farger og masse trykk, skal helst ikke være masse bamser og slike "søte" ting.
- Mangler egentlig litt nattdrakter, så det går veldig greit :)
- Ullbodyer
- Eventyrbøker
- Sangbøker
- Laken i str 40x85

Om det ønskes å kjøpe noe til meg, så er jeg glad i Smash sjokolade ;D

GLEDER MEG til å kjøpe pakke og få pakke i posten :)

Blir glad uansett hva som dukker opp i posten [:D]
Venter ei lita jente.
Har lyst på klær i lilla og bergunderrød.
Kosedyr er også veldig koselig, det har vi lite av (elsker kuer og pingviner) [:D]

Vi har ei jente fra før, og får en gutt nå. Har derfor ikke så sinnsykt mye gutteklær, arver vel en del men... uansett, blir glad for overraskelse i posten!!! [:)]

Vi har arva en hel masse i de minste størrelsene, så jeg ønsker ingen klær i str 50 - 56 -62... har plutselig en hel haug!

blir glad for alt [:)]
men skal jeg nevne enkelte ting:

bamser /leker
bøker
klær

tepper har jeg desverre Alt for masse av [8|]

PS: blir jente som kommer

Back
Topp