ønskeliste hemmeligvenn.

MammatilAsk

Glad i forumet
Her kan dere skrive det dere ønsker dere i hemmeligvennpakken. Skriv størrelser om det er noe spess eller farger dere liker.
 
Jeg ønsker meg fra størrelse 56 og oppover, hun første var å stor at 50 ble nesten ikke brukt, regner med at denne er like stor ;) Vet ikke om det er gutt eller jente ennå så nøytralt er bra :) Har ingen spesielle ønsker om hva det skulle være :)
 
Jeg blir like glad for alt :) skal på Ul neste mandag... Den 14, håper å få vite kjønn da :) men nøytralt går jo til begge da :)
 
Kjønnet er hemmelig siden barna ikke vil vite. Så da får jeg ønske meg nøytrale klær i str 62 :) Gjerne ull :) Ellers er rangler fint, men ikke bamser.
 
Skal på ul den 14. så hvis min hemmelige giver venter til etter det kan det gjerne kjøpes ting i "rosa eller blått" (eller andre farger;))
Gjerne klær i str 50 eller 56, liker at ting er nusselig og gjerne nostalgisk 

 
Jeg vet enda ikke kjønnet til min baby, men jeg er glad i hvite klær!:)
Ønsker meg klær i str 50 og 56 :):)
 
Her ønsker vi oss nøytrale klær i str 50 og 56. Skal ikke på ultralyd før 22.mai så det kan jo bli litt sent for min hemmelige venn å få vite hvilket kjønn jeg bærer på. Klærne bør jo helst ikke ha korte ermer. Vi bor i en leilighet som kan bli kjølig på kveldene. Ellers er vi åpne for det meste for her mangler alt siden det er det første barnet vårt. Ull er topp om det er å få tak i.
 
dytt
 
På UL sa di at d sikkert va ei jenta som gjemte seg i magehulen. Så jentefarger er kjekt, men helst ikkje kjole til sånne små.. blir lite brukt.
Ellers er rangler midt i blinken! Gjerne sånne som en fester på hånd eller fot
 
Kan jeg også være med? Husker jeg var med med storebror og det var såå koselig :-)
 
Vi ønsker body med åpning forann. Alle størrelser passer. Liker best grønn farge. Liker å hettejakker og alt med åpning forann.
 
Dytter så alle får skrevet det de ønsker seg.
 
OJ! Har ikke sett denne før nå :P
Men her er det nok en til gutt i magehuset, så helst ikke noe rosa :P
Jeg er veldig glad i ull, så om min hemmeligevenn kan strikke/hekle så blir jeg glad før sokker, votter, lue eller noe lignende. Ellers liker jeg det marius-sengesettet som er på princess. husker ikke hva det koster? Er kanskje dyrere enn det gaven skal koste?
I allefall.. Liker også de økologiske klærne på Kappahl. Eller blir jeg glad for hva som helst, bare ikke noe pledd, for det har vi i dunger (har hatt pledd dilla :P) :D
 
Back
Topp