ønskeliste for 3 åringene våre

junipia86

Forelsket i forumet
tengte kansje vi kunne legge ut ka våre små håpefulle ønsker seg til 3 års dagen.
Litt tidlig kansje,men har noen som etterlyse ka e-t ønske seg.Og eg kjem ikkje på så masse.

så håper vi kan sette opp ønskene til barna her,så man kan få noen gode tips :-)

* Penger til ny bilstol eller/og sparekontoen
* Sykkel med støttehjul
* Joggesko/sandaler
* tingeling filmen
* Perler og perlebrett
* Sengklær til store dyner(TIngeling, hello kitty o.l)
* Puslespill med 30 brikker eller mer
*

Ehh, vet ikke mer, har jo masse arveklær, har alt for mye leker så vet ikke mer....

Her har me visst ganske mange ynskjer ser det ut for [:)]

• 2(4)-hjul sykkel (det hadde me tenkt å kjøpe, men så sa snuppa til bestefaren sin at ho ynskjer seg rosa sykkel, så den er visst kjøpt inn allerede [:D] )
  • Puzzlespel (er så flink å puzzle at ho treng nokre som er litt meir utfordrande [:)])
  • Kardemommeby sengesett
  • Fleire Torbjørn Egner bøker
  • Bøker av Tor Åge Bringesværd
  • nesten alle bøker er kjekt!!
  • Bokhylle (sånn type tallerkenhylle)
  • cd-spelar (den ho hadde blei tissa ut, og seinare knekkt i lokket [8|])
  • Ullklær til neste vinter
  • Leikemat
  • Perler og perlebrett
  • Perler til å tre på bånd
  • Alt med Minni Mus og apekatter på [8D]

hehehe...det var jo igrunn ei god oppsummering av kva jenta mi liker å drive med [8D]

Denne må jeg følge med på - for jeg ANER ikke hva vi skal ønske han..
Vet hva vi skal gi han, men resten.. nei..

Sommerklær og ullklær
Penger til vinterdress og vintersko
Kanskje ny seng..

Her er bursdagen allerede overstått. MiniLilly ble tre år midt i mars[:D]. Vi ønsket oss penger til trampoline for hun elsker å hoppe. Det fikk vi, pluss mye annet - Maleskrin og bok, bok om Pulverheksa, sommerkjoler, bilde-lotto (spill), CDer med barnehistorier, kosedyr, en Fantorang og håndkle med Fantorangen og Kuraffen på og Duplosett med Ole Brum-figurer.  

Har ikke tenkt å mye på det enda, men:
- Trampoline
- Poppkornmaskin på hjul
- Diskokule
- Ting til lekehuset

ORIGINAL: MissLilly

Her er bursdagen allerede overstått. MiniLilly ble tre år midt i mars[:D]. Vi ønsket oss penger til trampoline for hun elsker å hoppe. Det fikk vi, pluss mye annet - Maleskrin og bok, bok om Pulverheksa, sommerkjoler, bilde-lotto (spill), CDer med barnehistorier, kosedyr, en Fantorang og håndkle med Fantorangen og Kuraffen på og Duplosett med Ole Brum-figurer.  

Ja, det har du rett i! Gratulerer så mye med overstått 3-årsdag MiniLilly

Sambo planlegger å kjøpe Nintendo DS til Tobias!![8|] Eeehh...

Tror han ønsker seg:
Klær i str 104
Ski
Puslespill
Sparkesykkel

Mer aner jeg ikke![:)] Uff....vanskelig altså...

Linea Ønsker seg bare

[:D]Mamma[:D]mamma hele tiden[:D]og jeg elsker når hun legger de små armene sine rundt halsen min, susser meg og sier: mamma jeg ELSKER deg [8D][;)]
hihi
Hun har alt, nå er det pusle spill som er inn, hun pusler de omigjenn og omigjenn, når det er på tide med mer utfordring går vi bare på loftet å henter ett nytt, tror hun tror vi har ett loft med alt hun ønsker seg. Når jeg var i Oslo ønsket hun seg en Kjærlighet. Så hun hadde sagt til alle i barnehagen att mamma er i oslo for å kjøpe kjærlighet til meg[;)]
også elsker hun mini gulrøtter[:D]

Må berre fortelle..snuppa har lenge vært veldig fasinert av telt. Kvar gong me er på besøk ho nokon som har sånn lite telt ståande på eit rom dei får leke, forsvinn ho inn der. Ho ynskte seg til sist bursdag og jul, men no har eg tatt saken i eigne hender [;)] Syns dette var så stilig, så klarte ikkje la vær å bestille:

http://lekmer.no/leker/sport/telt/micki-pippi-langstr%c3%b8mpe-leketelt

[:D]

(får bli bursdagsgåve frå veslebror eller noko [8D])

Noras ønskeliste:

Klær, særlig kjoler og tunika og tights. Liker ikke å gå i bukse. Sjelden jeg får på henne det.
Rosa sykkel
Puslespill
Cd spiller
Stort dukkehus som de har på Tiny
Klær til dukken
Sminke dukke. Nora har blitt veldig opptatt av sminken min.

Spør du KO sier han dinosaurer, han er i en "dinosaur-periode" vi kan sitte timevis og lese i dinosaurboka hans (faktabok), om hva di heter, hvilken tidsperiode de levde i, hvor store de var, hva de spiste o.s.v. [8|]

Men så vil han også ha lynet-sparkesykkel (med 3 hjul) som han såg i et lekeblad, og vanlig sykkel (med støttehjul) og sån traktor meg tilhenger til og ha ute..

Back
Topp