ønskebarnet

lui

Glad i forumet
Kor kjøpe du alle di tøffe klenå te dylan?

Hm er det noen spesielle du sikkter til ?

Har mye polarnopyret, metoo osv..

Er det noen bilder du har sett så kan jeg fortelle deg hvor klærne er fra :-))

MeeTo er sååå stilig! digger det merket! gleder meg til å shoppe høstnytt fra dem!

Eg lese bloggen din,så d e der eg ser alle di herlige klenå te dylan :) elske di mummi å barbarapappa/mamma klenå [8D]

Har mye fra Mexx og fransa kids..

Mummi klærne er fra Lindex :-) De har Emilklær også som jeg sikkler på thi hi ...

Barba klærne er hennes og maurits :-))

Handler mye merkeklær på salg 50 og 70 % kjøper gjerne litt stort så han vokser inn og ut av klærne.

:-)) Har dilla :-)) [:D]

Takk så morro at du la merke til det ..

ORIGINAL: ohBaby!

MeeTo er sååå stilig! digger det merket! gleder meg til å shoppe høstnytt fra dem!

Guu ja de har masse fint, [:D][:D]

Bare hyggelig [:D] hihi. Elske di klenå eg åg,men finne di ingen plass[&:] 

Men nå sga eg jammen på utkikk ja[:D]

Lese foresten bloggen din kver dag,kanon fin blogg du har [:D]

Tusen takk [:D][:D][:D][:D][:D]

Så koselig du leser og synes den er fin :-))

Koseklemmer til deg og sussenurket [:D][:D][:D][:D][:D]

ja,handla masse i str 86 på salget nå,sydenkler! meen må nok til pers og kjøpe et par plagg av høstens nytt snart ja.men pleier jo titt og ofte være litt sonn 20-30% på babyshop!
ORIGINAL: *Ønskebarnet*

ja,handla masse i str 86 på salget nå,sydenkler! meen må nok til pers og kjøpe et par plagg av høstens nytt snart ja.men pleier jo titt og ofte være litt sonn 20-30% på babyshop!
ORIGINAL: *Ønskebarnet*

jepp det gjør det, jeg var så heldig at der var en butikk her i Askim som skulle slutte med barneklær til de minste så der var det mye til 50- 70 % ohh neste år passer jean paul barneklærne uff må en tur på Outlet i England neste sommer thi hi ..

Back
Topp