*ønske_om_nr2* og Badeand1984 !

hope<3

Elsker forumet
Hvordan går det.har dere testet ?? =)
 
Hei hope <3
Jeg ringte jordmora her om dagen for er så redd, siden vi mistet i Mai.
Så skal teste meg til Fredag har time hos jordmor den 19 sep..
 for å få hun til å berolige meg etter det som skjedde sist.
Hyggelig at du spør

Hvordan går det med deg da hope <3
 
Ja det forstår jeg, litt skummelt etter man har mistet. Håper det er en spire som har satt seg godt fast :D 
jo her går det bra, lenge til testing da, 2 dager til eggløsning ;) så blir spennende å se :D
 
å så spennende da.. blir masse kosing nå framover da ja.. hehe
Krysser alt jeg har for oss begge, håpe vi får muligheten til å bli kjent med hverandre
 


*ønske_om_nr2* skrev:
Hei hope <3
Jeg ringte jordmora her om dagen for er så redd, siden vi mistet i Mai.
Så skal teste meg til Fredag har time hos jordmor den 19 sep..
 for å få hun til å berolige meg etter det som skjedde sist.
Hyggelig at du spør

Hvordan går det med deg da hope <3



Krysser fingrene for deg! Blir spennende å følge med her inne denne uken :D
 
Heihei igjen =) er det noe nytt her ?=)
 
Hei. Jeg fikk mensen 2 dager etter IKM, men hadde den kun 1 dag. Har enda ikke testet. Hvor stor er egentlig sansynligheten for graviditet da?
 


Badeand1984 skrev:
Hei. Jeg fikk mensen 2 dager etter IKM, men hadde den kun 1 dag. Har enda ikke testet. Hvor stor er egentlig sansynligheten for graviditet da?


Hvis du bare hadde den i 1 dag, ville jeg testet. 
Kan jo være spotting/festningsblødning eller hva det nå kalles...
 
Hei jeg tok en test da jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag. Den var negativ. Syns fortsatt det er litt rart jeg bare hadde mensen i 1 dag, så var det fullstendig stopp. Kan ikke si jeg er helt overbevist selv om testen viste negativ...
 


Badeand1984 skrev:
Hei jeg tok en test da jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag. Den var negativ. Syns fortsatt det er litt rart jeg bare hadde mensen i 1 dag, så var det fullstendig stopp. Kan ikke si jeg er helt overbevist selv om testen viste negativ...


krysser fingrene for en festeblødning eller noe da...:)
 
Hei. Tok en ny test i dag, billigstrimmel. Den var negativ den og da... Så er nok ikke gravid denne gangen.
 
Back
Topp