*ønske seg*

KathMor

Forumet er livet
STORT Røros teppe - skikkelog gosselig teppe [:D], meeeen svindyrt... [:o]

Åååh, det så herlig ut, og ikke minst nyydelig!

Skriver det opp på min egen ønskeliste som jeg skal sende til julenissen [8|] [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Åååh, det så herlig ut, og ikke minst nyydelig!

Skriver det opp på min egen ønskeliste som jeg skal sende til julenissen [8|] [:D]

Er notert ned på min og [:D] Ellers er det muligens en bursdagsgave til meg selv [;)]

vi har ett fra princess og ett som er betillt på bokklubben. like gode de altså!

Jeg får det i 30årsgave! *gleder seg til å bli 30* [:D][:D][:D]

Koster jo 1400 kr, vel mye for ett pledd! [:o][;)]

ORIGINAL: Vand

Ohh heldigrisen!! [:D] Koster 1295 for å være korrekt ja.. Men så fine! Elsker sånn "gosselig" design!! [:D]

gosselig? det kan være et ord det også vell?[8D]

Vi har et digert ullteppe designet av tidligere kjæreste til venn av mannen. Det fikk vi av dem til bryllupsgave.  det er tjukkt og varmt og nyyyydelig med rokkoko (?) mønster og "de fem dydene" skrevet langs alle kantene (i islandi hvertfall var det 5 nøkkelting for et sunt og kjærligt ekteskap).

JEg er så vanvittig glad i det pleddet at jeg får meg ikke til å kjøpe et eneste pledd siden[8|][8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

gosselig? det kan være et ord det også vell?[8D]

Vi har et digert ullteppe designet av tidligere kjæreste til venn av mannen. Det fikk vi av dem til bryllupsgave.  det er tjukkt og varmt og nyyyydelig med rokkoko (?) mønster og "de fem dydene" skrevet langs alle kantene (i islandi hvertfall var det 5 nøkkelting for et sunt og kjærligt ekteskap).

JEg er så vanvittig glad i det pleddet at jeg får meg ikke til å kjøpe et eneste pledd siden[8|][8D]

Ohhhhh BILDE!!!! [:D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Vand

Ohh heldigrisen!! [:D] Koster 1295 for å være korrekt ja.. Men så fine! Elsker sånn "gosselig" design!! [:D]

vi skal gi d til mamma og pappa i julegave i år[:D]

ønsker seg et selv

Vi har et slikt til jentene. Bruker det oppå vognposen nå i kulden![;)]
Kosta vel 400kr for de små til barn..

Jeg syns ikke de er noe gode å ha på seg altså. Litt loete og stikkete...[&:]

ORIGINAL: *RubensMamma*

OY!!! helsikken!! koster det SÅ mye!!!
vi har to stk, et til hver av ungene....[:o][:o]

Koster 400 de små for barna.. Hadde de hatt større hadde jeg kjøpt til Emma [:)]

Herlig teppe[:)] Vi fikk det til jul i fjor... Gleder meg som en hund til å bruke det i nyinnflyttet hus om ikke så alt for lenge[8D]

Back
Topp