ømme vonde ribbein

september 2011

Betatt av forumet
noen andre enn meg som kjenner seg igjen i det??? han sparker liksom ikke oppi der men ligger i spenn på et vis... vondt... hjelper å få ligget på natten men er tilbake etter 2 timer igjen når jeg står opp... klage klage.. 

har litt liten mage jeg... sier alle som ser meg..

men ungen er 10%+

jeg har slitt med ribbeinsvondt siden femte måned.. det er helt uutholdelig..

før føltes det som om de prøvde å¨gå i spagaten.. nå er det bare utrolig ømt og sårt.

Jeg har ikke hatt noen spark oppunder ribbena enda! Men jeg er er så lang at det er GOD plass og vokse på inni magen[:)]
Synes er værre når lillingen legger seg på tvers og strekker seg jeg[:D]for det GJØR vondt, og er sikker på at er derfor jeg har fått ett strekkmerke på ene siden og...
men ribbena, de kommer nok... eldstemor bristet ti ribben på meg en mnd før terminen[:D]

ORIGINAL: Mizz__86

jepp jeg kjenner meg igjen, kjenner det verker spesielt etter at jeg har sotte en stund. er ungen som ligger og presser på de. det er skikkelig ømt.

sånn er det her også. ikke noe godt [:'(]

Jepps, er akkurat som om han prøver å spenne fra for å komme lenger ned[:)] klarer noen ganger ikke sitte vanlig på en stol heller...

kjenner det eg og no at det er litt ømt oppi ribbeina..kan ikkje direkte kjenne at det sparker der, men litt ømt likevel

ORIGINAL: oisann..

har litt liten mage jeg... sier alle som ser meg..

men ungen er 10%+

jeg har slitt med ribbeinsvondt siden femte måned.. det er helt uutholdelig..

før føltes det som om de prøvde å¨gå i spagaten.. nå er det bare utrolig ømt og sårt.

det er sånn jeg har det og!! allle sier jeg er liten men barnet var sist jg sjekket 400gr mer enn han skulle veie.. 
slitsomt er det vartfall, veit liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider!! og aner ikke hvordan jeg skal klare å takle dette helt frem til fødsel!!!! klage klage............................................ sorry

Kjenne me ikkje igjen for min ligg på tvers med fotan nederst i magen... Men e veldig øm nederst i magen og på høgre sida der hodet hass ligg å trykke på[;)]

ORIGINAL: Jance82

kjenner det eg og no at det er litt ømt oppi ribbeina..kan ikkje direkte kjenne at det sparker der, men litt ømt likevel

ORIGINAL: Jance82

ORIGINAL: Mizz__86

jepp jeg kjenner meg igjen, kjenner det verker spesielt etter at jeg har sotte en stund. er ungen som ligger og presser på de. det er skikkelig ømt.

slik til meg også[&:]

Jeg kjenner det også, men plages om natta jeg da[&:] Blir skikkelig øm når jeg ligger, gir seg når jeg har kommet meg opp. Men han ligger veldig høyt når jeg ligger, og synker jo når jeg står, så har vel med det å gjøre[:)]

ORIGINAL: Monica80

Jepps, er akkurat som om han prøver å spenne fra for å komme lenger ned[:)] klarer noen ganger ikke sitte vanlig på en stol heller...

Signerer!

hvilken side har dere vondt? evt. begge?
Her er det den høyre side (men det er ikke svangerskapsforgifting).

Jeg har også mest vondt på høyre side....

Kun vondt høyre side her også...

her er det venstre!

har ikke vonde ribbein dette svangerskapet, heldigvis [:D] hadde nok av det forrige gang..
men til gjengjeld har jeg mye ryggsmerter, bekkensmerter og isjias-smerter [&:]

Har det akkurat slik selv i lengre tid nå, og kun på den høyre siden. Er så ubehagelig til tider at det er litt vel irriterende. Merker det hvertfall godt etter å ha sitta ei stund. Vrir meg mye i stolen da gitt. Det er ømt, men til tider kjennes det ut som det er litt som stikkende smerter der med ribbeina....håper tida går fort.....

Back
Topp