ømme pupper??

Sjefsmamma

Elsker forumet
Jeg er 6+4 idag og har enda ikke kjent antydninger til ømme pupper...noen andre? 
Jeg hadde ømme pupper med førstemann men vet ikke når det kom...vet bare at det gikk over rundt uke 9-10, med andremann syns jeg å huske at jeg hadde litt ømme pupper, ikke de første ukene men etterhvert. 

Hvordan er det med dere?

jeg har helt vanvittig ømme denne gangen. Har ikke hatt d noen av de andre gangene......

Æ har aldri vorre øm i puppan når æ har gått gravid

Denne gang og forrige gang fikk jeg ømme pupper før jeg viste jeg var gravid...

Jeg hadde ikke testa i går, hadde det ikke vært for vond stikking/sviing i puppene og sureoppstøt... :/ blææææ

Nei, kjenner lite til det. Klarer ikke å huske helt om jeg hadde det sist, men trur ikke det ;)

jepp.. med første mann og denne gangen har jeg hatt veldig ømme pupper... og akkurat nå så er de så ømme at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, de er stein harde... au...
noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

Sikkert tegn hos meg, og grunnen til at jeg testet.. 
Satt i stolen og strikket, og fikk veldig vondt hver gang jeg dunket hånden borti når jeg hentet masker. 

Jeg er seks uker og har ikke noe ømme pupper. Det bare stikker litt i dem :/

Jeg hadde syyyykt ømme pupper sist. Kjenner at det prikker og stikker litt men ingenting mer enn det.. Brystvortene og området rundt er megastore. Ser skikkelig dumt ut!

Takk for mange svar! Da ser det ut som det er vidt forskjellig fra person til person og fra svangerskap til svangerskap, så det er betryggende..her kan jeg nemlig trykke på de, sove på de og hoppe uten at jeg kjenner noen antydning til ømhet.

Har hatt ømme pupper siden uke 3.. Kan ikke huske jeg hadde det 1. gangen, men nå er jo det 7 år siden da :)

mega ømme pupper her også! klarer ikke bruke vanlig bh, her går det i sports bh! men så har jo ikke jeg akkurat så mye pupper at det gjør noe:P ha ha! ser på det som et positivt tegn, at de blir ømmere og ømmere!;) 

Ja, det kom plutselig i går. Etter at jeg nettopp hadde "skrytt" av at jeg knapt hadde symptomer i en annen tråd her. :-P Tunge, vonde pupper og supersåre brystvorter. Men jeg sover på dem, og sover på magen hele svangerskapet også.

Har begynt å kjenne det nå i uke 6.

som flere andre svarer her, jeg testa pga ømme pupper!

Jeg har fått 3 barn tidligere, med alle hadde jeg særdeles ømme pupper allerede før jeg testa. I fjor mista jeg 3 ganger, da var jeg aldri øm i puppene...

Back
Topp