ømme pupper

Bina

Pine Bina
VIP
Har dere fortsatt ømme pupper.? Mine er plutselig ikke så ømme lenger, og jeg ser på det som et dårlig tegn [:(]

Tror det er helt vanlig å miste symptomer. Det trenger ikke å være et dårlig tegn!

Forrige gang det skjedde så mistet jeg, håper ikke de skjer igjen. Bank i bordet

har ikke hatt ømme pupper, bare en fornemmelse liksom.
Tror du kan ta det helt med ro, symptomene kan komme å gå.

jeg har ikke ømme pupper, bare litt stikking inni mellom, men ikke ofte...

Man blir jo bekymret for alt som skjer... skal bestille legetime i morgen :)

her er de så ømme at jeg kan ikke røre dem, da får jeg så utroolig vondt. Helt utrolig, gjør vondt når ejg står i dusjen også.

Her er det bare brystvortene som er vonde [8D]

Rare pupper. de er sikkert et helvete igjen når jeg våkner i morgen tidlig

Må jo le av meg selv, bekymrer meg når det murrer og bekymrer meg når det ikke gjør det [8D]

Hadde litt ømme bryster..Så var de ikke ømme, men nå er de det igjen...Er normalt å miste symptomene sine...

Mine er ikke vonde sånn ellers men vonde når sambo tar på dem...

Det gikk litt tid før mine ble vonde men når de først ble det, så ble de skikkelig vonde også! [8D]

her kommer å går ømmheten hele tiden så er nok ikke noe å bekymre seg for enda snuppa

merker det kommer og går ja. nå er de [:'(] igjen. Da slår jeg meg med ro med at dette er vanlig

Mine var veldig ømme, så gikk det bort og jeg ble gla [:)]
Og nå er de enda værre liksom[:'(][:@]

Har ikke nå, og hadde ikke det sist gang heller!

har skikkelig ømme brystvorter !

og jeg som nesten ikke har hatt følelser i brystvortene etter jeg la inn noen gram for snart 4 år siden.

men nå kjennes de godt ! :p

Hehe må da flire litt av brystene mine selv om de er ømme, for i dag så har venstre bryst vert bare litt øm og høyre har vert ekstremt øm så ja de lever sitt eget liv for tiden

Sist jeg var gravid hadde jeg så ømme pupper at jeg måtte ligge med sporst-bh natten. Nå kjenner jeg absolutt ingenting altså. Så jeg tror begge deler er like vanlig egentlig. Det er sikkert litt opp og ned.

Måtte kjøpe meg nye bh'er i dag, for de gamle passer ikke lenger[&:]

Back
Topp