ømme pupper og ingen mens enda.........

rosenjenta

Glad i forumet
Er det både selve brystvorten og hele brystet som er ømt ved graviditet, noen med erfaring eller kunnskaper om dette?

Oi, det husker jeg ikke! [8|]
Ville bare ønske deg lykke til! [;)]

Hos meg så et det ikke brystvortene som er ømme,men innafor dem på en måte!! Hvordan ligger du an i syklusen da?

IKM enten i morgen eller i dag. Ja, puppene er ømme på selve brystvorten og bak ja og VELDIG tunge. Hehe.

Jeg kjente det ett par dagers tid før jeg testa positivt!! Lykke til [:D][:D]

Lykke til!

Oij! Så spennende! Pleier du vanligvis ikke å ha ømme bryster??

Lykke til forresten![;)]

Spennende!!!

Her er også puppene blitt enormt ømme nå. Mer enn før normal mens, men jeg tør ikke tro noe...

Lykke til!!!

Jeg har mest vondt "inni" brystene, gjør veldig vondt om noen dytter borti dem, eller hvis jeg ligger på magen. Men det gjør også vondt når jeg kommer borti brystvortene med håndkledet etter dusjen for eksempel!

Labben!! Jeg føler det akkurat sånn som du beskriver det......veldig ømme, husker ikke at jeg har kjent sånn smerter før, men er bare 3 pp, har jo ikke hatt mensen så ofte!!

Skal vente til onsdag med å teste, ( tror jeg)

Hvis du vanligvis ikke har ømme pupper før mensen, så kan det jo være at noe er i gjære.. [;)] Bruker ikke å få vondt i puppene jeg heller, så hvis de begynner å bli ømme i løpet av uken, så vet jeg at det er noe på gang.[;)]

Lykke til igjen! Er du forresten mange dager over IKM?

Ingen mens enda nei......går på do hele tiden for å sjekke Gjør dere det også? Puppene er fortsatt veldig ømme og tunge!!! Har plan om å kanskje vente i det lengste med å teste, men klarer det sikkert ikke. Denne mnd. har jeg ikke kjøpt inn noen test!!

Joda, bruker også å gå på do å sjekke til stadighet når den tiden nærmer seg. [;)]
Hvis du hadde kjøpt inn tester hadde de nok vært brukt for lenge siden! Hehe!
Men kan du ikke kjøpe i morgen å teste da? Da er du jo tre dager over IKM, og det er vel en passende tid for første test eller..?[;)]

hei tullmusa....joda kan kjøpe en, men vil liksom ikke bli skuffet over negativ test!! Hehe. Får se. Håper positiv test snart!!!!

Lykke til allesammen!!!

Nattaklem

jeg hadde ømme bryst vorter ja..før ikm.ikke noe særlig i resten.det kom senere.[&:]

lykke til![:)]

Jeg ble øm i hele brystet ,spesiellt på sidene:)

Ja, på sidene. ( egentlig over det hele). hehe. Åhhh..........jeg er så spent. Holder nesten pusten hver gang jeg er på toalettet. Skal holde dere oppdaterte......... hvis ingen mens på torsdag så kjøper jeg en test, eller kanskje jeg kjøper i morgen og tester på torsdag :0) Hadde jeg hatt test her så hadde nok den blitt brukt ja!!!

God natt jenter! Koselig å være her inne, før el. var jeg ikke her, det er bare de siste dagene jeg har vært her. jeg bestemte meg for å ta en pause, ble så fokusert på graviditet hele døgnet. ( og veldig lei meg da jeg fikk mensen). Dette er vår 3 pp. VIL BLI GRAVID NÅÅÅÅÅÅÅ!!! Det er mange her inne som har prøvd mye lengre, jeg har ingenting å klage for!!!!

God natt :)

Så koselig å høre at du trives sammen med oss da! Alltid hyggelig å høre. [:)]

Du får sove godt da, og drømme søtt om en liten baby i magen![:)]

Nattaklem fra meg!

Back
Topp